اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش یزد خبر داد:

تحصیل 1800 دانش‌آموز استثنایی در مدارس یزد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از تحصیل هزار و 800 دانش‌آموز استثنایی در مدارس استان یزد خبر داد.

تحصیل 1800 دانش‌آموز استثنایی در مدارس یزد
محمدکاظم رحیمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در حال حاضر هزار و 718 دانش‌آموز استثنایی استان یزد در 32 مدرسه و در قالب 202 کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.
وی افزود: معلمان مدارس استثنایی استان یزد از میان دلسوزترین معلمان انتخاب شده‌اند و اغلب آنها در برخورد با این دانش‌‌آموزان و ارائه آموزش‌های لازم به آنها از تخصص‌های کافی برخوردارند.
رحیمی‌نژاد با اشاره به پیگیری‌های حجت‌الاسلام صدوقی امام جمعه فقید یزد و آیت‌الله ناصری امام جمعه فعلی یزد برای رسیدگی به امور دانش‌آموزان استثنایی بیان کرد: مشکلات این دانش‌آموزان در جلسات متعددی تحلیل شده و پیگیری‌های لازم برای رفع آنها انجام شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در سال تحصیلی جدید بیش از 194 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی، فراگیری علم را در مدارس استان آغاز کردند.
رحیمی‌نژاد عنوان کرد: این تعداد دانش‌آموز در 2هزار و 200 مدرسه استان و 9 هزار کلاس درس سال تحصیلی جدید را آغاز کرده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود سال تحصیلی جدید را سال ایجاد تحول در آموزش و پرورش دانست و اظهار امیدواری کرد: زمینه تحول اصیل و اساسی بر اساس منویات مقام معظم رهبری در آموزش و پرورش تحقق یابد.
رحیمی‌نژاد با تاکید بر تقدم تزکیه بر تعلیم و محوریت تهذیب نفس عنوان کرد: این مهم امسال نیز در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش استان یزد است.
وی گفت: دانش‌آموزان در آموزش و پرورشی که مبتنی بر مکتب متعالی اسلام است باید برای تزکیه و تعلیم تلاش کنند و همه ما نیز باید تمام تلاش خود را به کاربندیم تا دانش‌آموزان بعد از یک سال تلاش به خداوند نزدیک‌تر شوند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول