اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان قم خبر داد:

شناسایی 270 هنرمندان ایثارگر در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از شناسایی 270 نفر از جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های آنها به طور حرفه‌ای در رشته‌های مختلف هنری فعالیت دارند، خبر داد.

شناسایی 270 هنرمندان ایثارگر در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسین استاد دوشنبه شب در مراسم تجلیل از هنرمندان ایثارگر قم که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک و تهنیت به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) اظهار داشت: ایثار خود یک هنر است و اگر هنرمند ایثارگر باشد، به طریق اولی واجد این صفت متعالی خواهد بود.
وی با بیان اینکه همایش تجلیل از هنرمندان ایثارگر برای دومین سال متمادی برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این مراسم دید و بازدید میان هنرمندان است و اینکه بگوییم هنرمندان را فراموش نکرده‌ایم و به آنها توجه داریم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تاکید بر اینکه باید در طول سال با برنامه‌های مختلف هنرمندان ایثارگر مورد توجه قرار گیرند، افزود: در نخستین مراسم تجلیل از هنرمندان ایثارگر که سال قبل برگزار شد هنرمندانی که در رشته‌های مختلف دارای ویژگی‌هایی بودند مورد تجلیل قرار گرفتند که در مراسم امشب هم 6 نفر دیگر از هنرمندان ایثارگر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
استاد با بیان اینکه شهر مقدس قم تعداد بسیاری از هنرمندان ایثارگر را در خود جای داده است، خاطرنشان کرد: در استان 12 نفر از هنرمندان که به طور حرفه‌ای در رشته‌های مختلف هنری فعالیت داشتند به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه جمع بسیار کثیری در جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های آنها به طور حرفه‌ای در رشته‌های مختلف هنری فعالیت دارند، گفت: با شناسایی که توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بسیج هنرمندان صورت گرفته است حدود 270 نفر از این عزیزان شناسایی شده‌اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان اظهار داشت: تمام کسانی که ایثار کردند و در دوران دفاع مقدس ایثار و ولایت مداری را از خود نشان دادند، شایسته تجلیل هستند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول