اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شمارش معکوس برپایی مسابقات بین‌المللی جودو در ایلام

خبرگزاری فارس: شمارش معکوس برای برپایی مسابقات بین‌المللی جودو و قهرمانی کوراش آسیا در استان ایلام آغاز شده است.

شمارش معکوس برپایی مسابقات بین‌المللی جودو در ایلام
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، با ورود تیم‌های عراق، سوریه، افغانستان و ارمنستان به استان ایلام و استقرار در محل هتل زاگرس استارت مسابقات بین‌المللی جودو در ایلام زده شد.
قرار است تا پایان وقت امروز دیگر تیم‌های کشورهای ژاپن، تایلند، ترکمنستان، هندوستان، عراق، افغانستان، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، پاکستان، اردن و تاجیکستان وارد استان ایلام شوند.
مسابقات رسمی از فردا عصر در سالن شهدای قلاویزان استان ایلام آغاز شده و میهمانان ویژه نیز از روز 17 شهریور ماه وارد استان ایلام می‌شود.
از محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان تا محمد علی‌آبادی رئیس کمیته المپیک و همچنین علیرضا امینی رئیس فدراسیون جودو میهمان ویژه مسابقات بین‌المللی جودو و قهرمانی کوراش آسیا در استان ایلام هستند.  
استان ایلام برای نخستین بار میزان این نوع رقابت‌ها بوده که امیدواریم خاطره خوبی از این مسابقات در اذهان شرکت کننده‌ها، مردم و ورزشکاران باقی بماند.
مسابقات قهرمانی کوراش آسیا و بین‌المللی جودو محکی برای مسئولان استان ایلام بوده که باید همه به این مهم توجه داشته باشند.
برنامه‌ریزی‌های انجام شده مبین تلاش مسئولان استان به ویژه حوزه تربیت بدنی بوده که امیدوارم نتایج حاصله مورد رضای پروردگار و مردم استان ایلام قرار گیرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول