اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جنگل فندقلو اردبیل رخ داد؛

سرباز 19 ساله با حمله گوزن‌ها کشته شد

خبرگزاری فارس: سرباز 19 ساله نیروی انتظامی بر اثر حمله گوزن‌ها در منطقه گردشگری فندقلوی نمین جان خود را از دست داد.

سرباز 19 ساله با حمله گوزن‌ها کشته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط‌ عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نمین این سرباز 19 ساله در حالی که در منطقه گردشگری فندقلوی نمین و در داخل فنس‌های حمایتی مرال‌ها مشغول گشت‌زنی بود مورد هجوم این گوزن‌ها قرار گرفته و جان خود را از دست داد.
به گفته فرمانده انتظامی نمین عوامل محیط زیست مستقر در سایت نگهداری گوزن‌ها در فندقلو طی تماسی با پرسنل انتظامی اعلام کردند که گوزنی به سرباز محله حمله کرده است.
رسول سلحشور اضافه کرد: بلافاصله عوامل انتظامی شهرستان در محل حاضر و پس از شلیک گلوله به گوزن وحشی سرباز زخمی را از چنگال او نجات دادند.
وی گفت: این سرباز که از ناحیه شکم و گردن مصدوم شده بود در شرایط سخت اعلام کرد که سرباز شیفت قبلی نیز در محل استراحت خود حاضر نیست و شاید قبل از او توسط گوزن‌ها مورد حمله واقع شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: با همراهی خانواده سرباز دوم جسد بی‌جان او که در داخل حصار محل نگهداری گوزن‌ها رها شده بود، پیدا شده و به پزشکی قانونی منتقل شد.
پزشکی قانونی نمین پس از معاینه اولیه جسد این سرباز علت مرگ او را ضربات شدید شاخ گوزن به شکم، گردن و سر وی ذکر و مرگ او را 24 ساعت قبل از کشف جسد ذکر کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پاییز سال 88 بالغ بر 8 راس مرال نر و ماده برای تکثیر و احیای گوزن ایرانی در جنگل فندقلوی شهرستان نمین و در 22 کیلومتری اردبیل رهاسازی شده است که هم اکنون تعداد آنها به 11 راس رسیده است.
این مرال‌ها از طریق حصارکشی با فنس مورد حمایت قرار گرفته و نیروهای حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی نیز با استقرار در این منطقه بر حفاظت از این جانوران نظارت دارد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول