اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان؛

مرکز عرضه محصولات کشاورزی زنجان کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: مرکز عرضه محصولات کشاورزی، باغی، پروتئینی و لبنی شهرستان زنجان با حضور مسئولان کلنگ‌زنی شد.

مرکز عرضه محصولات کشاورزی زنجان کلنگ‌زنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی مرکز عرضه محصولات کشاورزی شهرستان زنجان، احداث مرکز عرضه محصولات کشاورزی از اولویت‌ها‌ی کاری خود در استان زنجان برشمرد.
وی احداث مرکز عرضه محصولات کشاورزی را در راستای خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: احداث مراکز عرضه موجبات نظارت بر قیمت، کیفیت و کمیت محصولات را فراهم می‌کند.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حدود 35 مرکز عرضه محصولات کشاورزی برای استان زنجان تعریف شده است، تصریح کرد: مرکزی که در حال حاضر کلنگ‌زنی می‌شود، چهارمین مرکز عرضه محصولات کشاورزی استان زنجان محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: مرکز عرضه محصولات کشاورزی در حال احداث را یک ساختمان شیک معرفی کرد که طرح آن در جلسات متعدد بررسی و به تصویب رسیده است.
رئوفی‌نژاد با اشاره به اعتبار 400 میلیون تومانی مرکز خرید محصولات کشاورزی گفت: این طرح به عنوان یک الگو برای محل‌های عرضه محصولات کشاورزی سایر شهرهای استان محسوب می‌شود.
وی ابراز امیدواری کرد، طبق وعده داده شده مرکز خرید محصولات کشاورزی شهرستان زنجان، این مرکز خرید در 9 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر تعاون روستایی استان زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه دو مرکز عرضه محصولات کشاورزی در شهرهای ابهر و خدابنده به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: یک مرکز خرید کوچک در راستای اجرای دستور استاندار در زنجان دایر شده است.
رسول علیمردانی زیربنای مرکز عرضه محصولات کشاورزی شهرستان زنجان را یک هزار متر مربع عنوان کرد و افزود: این مرکز خرید در 32 غرفه ایجاد می‌شود.
وی اعتبار مرکز عرضه محصولات کشاورزی شهرستان زنجان 4 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: با افتتاح این مرکز خرید 40 نفر اشتغال مستقیم و 80 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می‌شود.
مدیر تعاون روستایی استان زنجان ادامه داد: مرکز عرضه محصولات کشاورزی شهرستان زنجان طی 9 ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.
وی خرید توافقی محصولات کشاورزی در راستای کمک به کشاورزان برشمرد و گفت: 50 هزار تن محصولات کشاورزی به صورت توافقی از کشاورزان خریداری شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول