اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه خبر داد:

راه‌اندازی بازار میوه و تره‌بار در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه از راه‌اندازی بازار میوه و تره‌بار در میدان راه‌آهن فیروزکوه خبر داد.

راه‌اندازی بازار میوه و تره‌بار در فیروزکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، اسماعیل اسفندیار در نشستی با شماری از دست‎اندرکاران بازرگانی شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: برنامه‌ریزیهای لازم برای ماه مبارک رمضان از مدت‏ها قبل انجام و مصوباتی نیز در این زمینه تعیین شده بود.
وی اضافه کرد: شبکه بهداشت و درمان باید نظارت بهداشتی خود را بر روی زولبیا و بامیه و سایر اقلام غذایی در روزهای باقی‌مانده از ماه مبارک رمضان انجام دهد.
معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: همچنین ادارات بازرگانی و اصناف و نیز تعزیرات حکومتی باید گشت مشترکی با شبکه بهداشت و درمان داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.
اسفندیار تاکید کرد: شهرداری فیروزکوه اقدام به راه‌اندازی بازار میوه و تره‌بار در میدان راه‌آهن فیروزکوه کرده است.
وی گفت: از گزارش‏های روزانه‌ای که اداره بازرگانی از نظارت‌هایی که بر روی کالاها و اصناف انجام میدهد و برای فرمانداری ارسال میکند، باید قدردانی شود.
نماینده اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزکوه نیز در این جلسه گفت: از این به بعد، تمام کارهای رسیدگی به پرونده‌های مربوط به اصناف شهرستان فیروزکوه در همین شهرستان انجام می‌شود و فیش‌های مربوط به پرداخت به جرایم را نیز از خود متخلفان اصناف در شهرستان فیروزکوه دریافت میکنیم.
محمدباقر عباسی خاطرنشان کرد: با توجه به ماه مبارک رمضان، نظارت‌های لازم به خوبی در شهرستان فیروزکوه انجام میشود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول