اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی پیامی؛

امام جمعه کرمانشاه از سربازان گمنام امام زمان تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: آیت‌الله مصطفی علما طی پیامی از سر‌بازان گمنام امام زمان (عج) و پرسنل نیروی انتظامی که حماسه‌ای ماندگار در برقراری امنیت در غرب کشور خلق کردند، تشکر کرد.

امام جمعه کرمانشاه از سربازان گمنام امام زمان تقدیر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در این پیام آمده است: خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که یک بار دیگر سر‌بازان گمنام امام زمان (عج) این جان بر کفان هوشیاری که نشان در بی نشانی دارند به همراه پر سنل رشید و قهر‌مان نیروی انتظامی‌، حماسه‌ای ماندگار در برقراری امنیت در غرب کشور خلق کردند.
این پیام می‌افزاید: آنها نشان دادند که جمهوری اسلامی با معتر‌ضان به امنیت جامعه بر‌خورد سریع و قاطع می‌کند و بحمدالله در کوتاه‌ترین مدت ممکن این بر هم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی را که موجب ایجاد تشنج در فضای جامعه شده  بودند بی‌هیچ مسا‌مه‌ای به سزای عمل ننگین خود رسانیدند.
در پایان این پیام آمده است: لذا بر خود لاز‌م دانستم که از این عزیزان به خاطر این حرکت هو‌شیارانه و شجا‌عانه تقدیر و تشکر کرده و اجر عظیم را از خداوند تبارک و تعالی برای آن‌ها خواستار‌م، همچنین برای شهید عزیزی که جان خود را هزینه امنیت عمومی جامعه کرد علو در‌جات و برای با‌زماندگان صبر جمیل را مسئلت می‌کنم.
 انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول