اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد:

مشارکت مردم در صحنه مدیریت شهری

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: مشارکت مردم در صحنه مدیریت شهری را نباید نادیده گرفت.

مشارکت مردم در صحنه مدیریت شهری
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سیدجواد محمودی ظهر امروز در همایش هیئت چهار نفره استان که با حضور شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روسای دفاتر و نمایندگی سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: حضور و مشارکت مردم در صحنه مدیریت شهری یک اصل است اگر به عنوان اصل محوری به این مشارکت توجه نشود در صحنه مدیریت شهری شکست می خوریم.
وی تصریح کرد: امروز مباحثی در باب توسعه مدیریت شهری مطرح است که راه سینوسی و پرپیچ و خم را طی کرده و در قالب سند چشم‌انداز پیش‌بینی شده است.
این مسئول افزود: بسیاری کارهای متناقض در صحنه مدیریت و توسعه شهر انجام داده‌ایم که مجبوریم هزینه چند برابری برای جبران آن پرداخت کنیم.
محمودی ادامه داد: دوره‌ای در زمینه توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی گذرانده‌ایم و دو دهه است که کلمات مترادفی در زمینه توسعه پایدار در جوامع مطرح و از سپردن منابع خدادادی به آینده بحث می‌شود.
وی با اشاره به وضعیت موجود دریاچه ارومیه، گفت: اگر این بلا به سر دریاچه ارومیه آمده است به واسطه قصور و کوتاهی است که در این زمینه انجام شده است.
این مسئول بیان کرد: مشکل امروز ما در بحث دریاچه ارومیه این نیست که عده‌ای مردم به خیابان‌ها بیایند چرا که پشت این آمدن به خیابان‌ها 700 هزار هکتار تا 800 هزار هکتار کشاورزی را متوقف کردن و اصلاح شیوه‌های آبیاری و بهای زیادی برای ایجاد توسعه پایدار هزینه کردن است.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد: نباید فرصت اشتباه کردن در شهرسازی را به خودمان بدهیم باید راه را درست طی کنیم تا در آینده درگیر جبران آن نباشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول