اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

تبریز خاستگاه مدیریت شهری است

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد ‌از تبریز به عنوان خاستگاه مدیریت شهری و نخستین شهرداری و انجمن شهر ایران یاد کرد.

تبریز خاستگاه مدیریت شهری است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمد پژمان که به همراه معاونان و مدیران شهرداری این شهر به منظور بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری شهرداری تبریز به این شهر سفر و در آیین گشایش هفتمین نشست کمیته شهرداران مناطق کلان شهرهای کشور به عنوان میهمان ویژه شرکت کرده بود، عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران هدف از سفر خود و هیئت همراه به تبریز را بهره‌گیری از تجربیات مدیریت شهری تبریز و شهرداری این شهر اعلام کرد.
وی افزود: طی سال‌ها‌ی گذشته خبرهای خوبی از پیشرفت‌ها و تحولات عمرانی و خدماتی و توسعه جهشی تبریز توسط شهرداری این شهر شنیده‌ایم و ما به همراه تیم مدیریتی ارشد شهرداری مشهد به منظور بازدید و بررسی طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری تبریز و بهره‌گیری از تجارب مدیریتی شهرداری به این شهر آمده‌ایم.
شهردار مشهد مقدس در بخش دیگری از سخنان خود از تبریز به عنوان خاستگاه مدیریت شهری و نخستین شهرداری و انجمن شهر ایران یاد و خاطرنشان کرد: این جایگاه تاریخی، تبریز را به عنوان شهری پیشگام در عرصه مدیریت شهری کشور مطرح ساخته و تحولات سال‌های اخیر این شهر و اقدامات اثربخش شهرداری تبریز، مدیران ارشد شهرداری مشهد مقدس را بر آن داشت تا ضمن سفر به این شهر ، زمینه را برای افزایش همکاری های دوجانبه فراهم کند.
پژمان در عین حال ابراز امیدواری کرد، نتایج سفر دو روزه خود و معاونین شهرداری مشهد مقدس در انتقال تجربیات مدیریتی دو طرف موثر باشد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول