اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

استکبار همواره منتظر تفرقه میان کشورهای اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: استکبار جهانی همواره برای طمع به کشورهای اسلامی منتظر تفرقه و زمینه‌سازی داخلی در آن کشورهاست.

استکبار همواره منتظر تفرقه میان کشورهای اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی ظهر امروز در مراسم عزاداری سالگرد امام جعفر صادق (ع) و یادواره شهدای این شهرستان، عزت و قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی را مرهون دفاع مقدس دانست.
 وی اظهار داشت: اگر تا دیروز مستشاران اجنبی با حضور در ایران از ما حق توحش می‌گرفتند، امروز به برکت دلاورمردی‌ها و ایثار و شجاعت رزمندگان اسلام در انقلاب و دوران دفاع مقدس عزت و اقتدار نظام به جایی رسیده که برای تمام رسانه‌های دنیا حساسیت سخنرانی رئیس جمهور ایران در سازمان ملل از سخنان رئیس جمهور آمریکا بیشتر است.
امام جمعه آستارا ادامه داد: استکبار جهانی همواره برای طمع به کشورهای اسلامی منتظر تفرقه و زمینه‌سازی داخلی در آن کشورهاست و به همین دلیل همیشه حساسیت ویژه‌ای نسبت به میزان حضور مردم در راهپیمایی مهم ملت ایران دارند.
وی، شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان را نماد رشادت‌ها و ایثار و فداکاری هشت سال دوران دفاع مقدس خواند.
اکرمی با تشریح نقش فرهنگ دفاع مقدس در حفظ عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی خطاب به بازماندگان و یادگاران دوران جنگ تحمیلی، خواستار حفظ حال و هوای جبهه و جنگ شد.
وی افزود: امروز در هفته دفاع مقدس همه ما وظیفه داریم تا با گسترش فرهنگ دوران دفاع مقدس در جامعه آن را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.
امام جمعه آستارا با اشاره به دلایل نامگذاری مذهب تشیع به نام امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: امروزه همه ما به ویژه مسئولانی که پست و مقامی دارند باید نشر و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز را سر لوحه کارهای خود قرار دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول