اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

تحریم‌ ایران نشانه خودبزرگ‌بینی استکبار است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان، گفت: تهدیدهای تحریم اقتصادی علیه ایران نشانه خودبزرگ‌بینی استکبار جهانی است.

تحریم‌ ایران نشانه خودبزرگ‌بینی استکبار است
غلامعلی رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه دفاع جانانه امت اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس سرمایه عظیمی برای تمام ملت‌هایی است که می‌خواهند در برابر ظلم و استکبار بایستند، اظهار داشت: ما باید با تمام وجود از این سرمایه بزرگ و ماندگار که بیمه کننده نظام و انقلاب اسلامی است، حفظ و حراست کنیم.
وی ادامه داد: در فرصت‌های گرانقدر سالگرد دفاع مقدس باید به نسل جدید که باید از این نظام حفظ و حراست کنند بیاموزیم تا خودشان از پس مشکلات بر آیند.
 معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان افزود: نسل جدید با قوای معنوی و آموزه‌های اسلام و قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) می‌توانند در برابر تمام مستکبران مقاومت و ایستادگی کنند.
وی با اشاره به شکل‌گیری جریان بیداری اسلامی در کشورهایی نظیر مصر، یمن، لیبی و تونس، اذعان داشت: مردم این کشورها با الگو گیری از شهدای ایران توانسته‌اند علیه حاکمان ظلم و جور قیام کرده و به اهداف خود دست یابند.
رضوانی با بیان اینکه دشمن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی در داخل کشور برنامه‌ریزی کرده تا افرادی را فریب داده و ابزار قرار دهند، خاطرنشان کرد: مزدوران زیادی در بیش از سه دهه گذشته خواستند نظام ما را با شیوه‌هایی مانند ترور، جاسوسی، فتنه‌گری، نشر و توسعه فساد و فحشا تضعیف کنند که تمام اینها نا کارآمد بوده است.
وی اضافه کرد: باید با تمام وجود برای مقابله با این فتنه‌گری‌ها برنامه‌ریزی کنیم و حملات نرمی را با تاسی از منطق قرآن و اسلام علیه آنها ترتیب دهیم.
این مسئول در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه چه اهداف و برنامه‌هایی برای تبیین نقش شهدا صورت گرفته است، تصریح کرد: کارهای زیادی در این زمینه شده که می‌توان به تهیه و توزیع وصیتنامه و زندگینامه‌های شهدا که از طریق سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج و ...منتشر شده است، اشاره کرد.
رضوانی یادآور شد: جوانان باید با مرور ایستادگی‌ها و مقاومت کسانی که از این نظام و کشور دفاع کردند، در عرصه‌های علمی بکوشند تا کشور در تمام زمینه‌های مختلف خودکفا شود و تهدیدهای آنها را به فرصت تبدیل کرده و به دشمن بفهمانند که این تحریم‌ها تاثیرگذار نیست و ما می‌توانیم کشورمان را اداره کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول