اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درمیان:

تفرقه‌افکنان آلت دست استکبارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه درمیان گفت: کسی که در مناطق مرزی به اسم شیعه و یا سنی به اختلافات دامن می‌زند نه شیعه است و نه سنی، بلکه منافقی آلت دست استکبار است.

تفرقه‌افکنان آلت دست استکبارند
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی اکبر سنجری صبح امروز در دیدار با فرهنگیان شهر اسدیه با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت: هشت سال مقاومت جانانه در جنگ سخت ملت ایران را برای حضور موفق در میادین جنگ نرم آماده و آبدیده کرد.
وی از هشت سال دفاع مقدس ملت ایران به عنوان دانشگاه انسان‌سازی و ایثار یاد کرد و یادآور شد: میادین مختلف جنگ نرم نیازمند فرماندهانی آگاه و مومن است که فرهنگیان مرزنشین درمیان به حق شایسته لقب فرماندهان جنگ نرم در این خطه از میهن اسلامی هستند.
سنجری بر احترام، حفظ کرامت و شخصیت دانش‌آموزان تأکید کرد و افزود: کرامت بخشی و حفظ شخصیت دانش‌آموز لازمه موفقیت معلمین در امر خطیر تعلیم و تربیت است.
امام جمعه اسدیه کار کردن برای رضای معبود را یکی دیگر از عوامل موفقیت و سعادت در وادی آموزش و پرورش برشمرد و یادآور شد: معلم از زمانی که به قصد تربیت نسل آینده‌ساز انقلاب از خانه خارج می‌شود تا زمانی که به خانه بر می‌گردد قدم در میادین نبرد با توطئه‌های فرهنگی استکبار می‌نهد که این خود مصداق جهاد فی سبیل‌الله است.
سنجری اینترنت، ماهواره، فیلم‌های مبتذل و غیراخلاقی را از مهم‌ترین موارد هجمه‌های فرهنگی دشمن در شهرستان درمیان برشمرد و تصریح کرد: برخلاف جنگ سخت در جنگ نرم باید همیشه پیش قدم بود و قبل از دشمن حمله کرد چرا که اقدامات منفعلانه و دفاع در جنگ نرم مفهومی جز شکست و خودباختگی فرهنگی در پی ندارد.
وی غفلت از توطئه‌های فرهنگی دشمن در میادین جنگ نرم را گناهی نابخشودنی دانست و ادامه داد: کسی که در مناطق مرزی به اسم شیعه و یا سنی به اختلافات دامن می‌زند نه شیعه است و نه سنی، بلکه منافقی آلت دست استکبار است که با هدف ایجاد تفرقه و مبارزه با اسلام ناب تلاش می‌کند و معلمان باید ضمن شناسایی اینگونه افراد چهره واقعی و پلید آنان را به مردم و جوانان بشناسانند.
امام جمعه شهر اسدیه نقش حفاظتی علم، عدم سؤال در قیامت و افزایش علم با بخشیدن آن را سه عامل برتری علم بر ثروت برشمرد و عنوان کرد: جایگاه ویژه و ایفای نقشی همچون انبیاء در هدایت جامعه بهترین ثروت برای معلمین و قشر فرهنگی است که علاوه بر آبرومندی در دنیا سعادت اخروی نیز به دنبال دارد.
سنجری ضمن انتقاد از شیوه انتخاب معلمین موفق و نمونه ابراز داشت: در شیوه انتخاب معلم نمونه باید تجدید نظر شود و به جای تکیه بر آمار قبولی باید بیشتر به کیفیت تدریس توجه شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول