اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

سرافرازی ابدی ایران ارمغان رشادت ایثارگران است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: رزمندگان اسلام با رشادت‌های فراوانشان توانستند سرافرازی ابدی را برای ملت ایران به ارمغان بیاوریند.

سرافرازی ابدی ایران ارمغان رشادت ایثارگران است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا حافظی در هم‌اندیشی نخبگان علمی بسیج دانشجویی استان قم گفت: نخبگی، فهم و درک شرایط و ارائه راهکار برای حل مشکلات است و اگر کسی در این زمینه تلاش کرد در هر قشری که باشد، جزو نخبگان جامعه به حساب می‌آید.
وی با بیان اینکه حضور نخبگان در جنگ عامل پیروزی ایران در این جنگ نابرابر بود، اظهار داشت: در زمان جنگ همه احساس وظیفه می‌کردند، حتی نخبگان علمی که می‌توانستند در تولید علم نقش موثری ایفا کنند، احساس وظیفه کردند و با حضورشان در جبهه‌ها، توانایی خود را نشان داده و به عنوان فرماندهان جنگ، نامشان در لیست شهدا قرار گرفت.
جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) اضافه کرد: در بسیاری از عملیات‌ها این فرماندهان نخبه بودند که با ارائه تاکتیک‌ها و فنون نظامی جدید، دشمن را غافلگیر کرده و پیروز نبرد بودند.
حافظی افزود: اگر حمایت‌های اروپا و آمریکا از عراق نبود‌، قطعا این کشور در سال‌های نخست در برابر عزم و اراده ملت ایران از پای در‌می‌آمد.
وی ادامه داد: رزمندگان اسلام با رشادت‌های فراوانشان توانستند سرافرازی ابدی را برای ملت ایران به ارمغان بیاوریند.
حافظی با بیان اینکه وجود دغدغه‌ها دلیل بر عقب‌افتادگی نیست، اظهار داشت: دغدغه‌های نخبگان نسبت به وضعیت موجود، لازمه تکامل جامعه است و اگر بخواهیم پیشرفت بیشتری داشته باشیم باید به این دغدغه‌ها توجه کنیم و راهکاری مناسب برای آن ارائه کنیم.
وی با بیان اینکه بیشترین دغدغه را مقام معظم رهبری نسبت به ایران اسلامی دارند، گفت: تحولات بسیاری در عالم به وقوع پیوسته است و از آن روزی که ما انقلاب کرده‌ایم، دشمن همیشه با تمام توانش به مقابله با انقلاب برخاسته و هیچگاه دست از توطئه‌های خود برنداشته است.
وی افزود: آنهایی که این جامعه را هدایت می‌کنند، همواره از نظریه‌پردازی‌ها یک گام جلوتر رفته و آن را عملیاتی می‌کنند.
حافظی خطاب به دانشجویان نخبه بسیجی ادامه داد: باید از تئوری‌ها فراتر رفته و در عملیاتی کردن آن تلاش کنید.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول