اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از دو سال پیگیری مصوب شد؛

راه‌اندازی واحد صنعتی برای مددجویان امداد اردکان

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی یک واحد صنعتی پس از دو سال پیگیری مسئولان و نماینده مردم اردکان در مجلس برای مددجویان کمیته امداد اردکان به تصویب رسید.

راه‌اندازی واحد صنعتی برای مددجویان امداد اردکان
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا تابش ظهر امروز در جلسه پیشنهاد راه‌اندازی یک واحد صنعتی برای مددجویان بهزیستی اردکان با حضور سرپرست کمیته امداد کشور با بیان اینکه دغدغه ما در توسعه و پیشرفت روزافزون شهرستان اردکان، رسیدن به توسعه‌ای پایدار و متوازن است، اظهار داشت: می‌خواهیم این توسعه به نحوی اتفاق بیافتد که همه اقشار جامعه به ویژه طبقات ضعیف از مواهب آن بهره‌مند شوند.
وی بیان کرد: در این راستا تلاش شده واحدهای صنعتی را در پروژه‌های مختلف توسعه‌ای شهرستان دخیل کنیم.
تابش افزود: امروز افتخار می‌کنم که پس از دو سال پیگیری برای سهیم کردن مددجویان زیرپوشش این نهاد در اردکان در قالب راه‌اندازی یک واحد تولیدی، این جلسه نقطه به سرانجام رسیدن این تلاش‌ها باشد تا با کمک کمیته امداد امام (ره) بتوانیم خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در اردکان را در مسیر توانمندسازی و خودکفایی هدایت کنیم.
نماینده مردم اردکان در مجلس عنوان کرد: در جامعه ما که بسط عدالت و کاهش فقر یک اصل اساسی است و در شهرستان اردکان که چند هزار میلیارد تومان در آن سرمایه‌گذاری صورت گرفته است، نباید شاهد بروز جلوه‌های فقر باشیم و باید در مسیر ریشه‌کنی فقر و سایر معضلات اجتماعی گام برداریم و چنانچه نهادها و دستگاه‌های مختلف به وظایف خویش به نحو موثری عمل کنند، می‌توان ادعا کرد در چند سال آینده خانواده نیازمند در اردکان نباید وجود داشته باشد. 
 سرپرست کمیته امداد امام (ره) کشور نیز در این دیدار ضمن تشکر از نماینده مردم اردکان برای پیگیری‌های انجام شده تاکنون، اظهار امیدواری کرد: با اجرای این پروژه وضعیت اقتصادی مددجویان زیرپوشش متحول شود. 
 در این جلسه مقرر شد تا تسهیلات مورد نیاز از طرف کمیته امداد پرداخت و این کارخانه صنعتی ظرف مدت دو سال به بهره‌برداری برسد.
همچنین مقرر شد تا مددجویان تا سقف 1000 خانواده طی یک تشکل یا تعاونی ساماندهی و در طرح سهامدار شوند.
پیشنهاد نماینده مردم اردکان برای راه‌اندازی کارخانه‌ای برای مددجویان کمیته امداد امام (ره) اردکان، دو سال است که مطرح شده و در این مدت چند طرح معرفی شده که به دلیل عدم اقتصادی بودن منتفی شده بود.
همچنین در موردی مشابه، با پیگیری نماینده اردکان در سال 83 کلنگ احداث کارخانه نساجی در اردکان با مشارکت بیش از 400 نفر از فرهنگیان این شهرستان به زمین زده شد که اواخر سال 85 به تولید رسید و هم‌اکنون با 130 نفر نیرو و تولید پرده حریر با کیفیت ممتاز مشغول به فعالیت است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول