اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 41 ثارالله:

امام خمینی مردم را از سیر قهقرایی باز داشت‌

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 41 ثارالله استان کرمان گفت: ولایت‌فقیه و رهبری امانت‌های الهی هستند و امام راحل با هدایت و رهبری خود مردم را از سیر قهقرایی باز داشت.

امام خمینی مردم را از سیر قهقرایی باز داشت‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده پیش از ظهر امروز به مناسبت روز سرباز و دفاع مقدس در جمع سربازان سپاه ثارالله استان کرمان در محل موزه دفاع مقدس اظهار کرد: امانت مسئولیتی است که خداوند بر دوش تمام مردم و به ویژه مومنان گذاشته است.
وی با بیان اینکه ما نسبت به خودمان و اجتماع مسئولیت داریم، تصریح کرد: از ما درباره مسئولیتی که نسبت به اعضا و جوارح خود داریم، سئوال پرسیده می‌شود.
محسن‌زاده حفظ دین خدا را یکی دیگر از مسئولیت‌های افراد خواند و عنوان کرد: در این زمینه باید تلاش کنیم تا اسلام ناب محمدی که اسلام اهل بیت (ع)، علوی و مهدوی (عج) است، جهانی شود.
وی با تاکید بر جهانی‌سازی اسلام و مکتب اهل بیت (ع) تصریح کرد: با سخنرانی و نظریه‌پردازی و فعالیت‌های تئوری کار پیش نمی‌رود، بلکه به مردانی که شانه‌هایشان را برای حکومت سنگین امام زمان (عج) آماده کرده‌اند، نیاز داریم.
محسن‌زاده تصریح کرد: در تحقق این مسئولیت مهم در انقلاب اسلامی گام‌های بلندی برداشت و امام راحل با هدایت و رهبری خود مردم را از سیر قهقرایی باز داشت و به مسیر سعادت رهنمون کرد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع جوانان در سال 75، یادآور شد: ایشان در این نشست فرمودند: «چشم امید من به شما جوانان است».
محسن‌زاده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تحصیل، تهذیب و ارزش را سه راهکار ضروری برای تمام عرصه‌ها ذکر کردند، اذعان داشت: ما به جوانان فهیم و تحصیل‌کرده نیاز داریم.
وی بیان داشت: بسیاری از فرماندهان دوران دفاع مقدس افراد تحصیل‌کرده بودند که نظریه‌پردازی و فرماندهی را انجام می‌دادند.
محسن‌زاده به اعلام جنگ استکبار به جهان اسلام و ایران اشاره کرد و افزود: ما به سربازان و افسران دانش‌آموخته نیاز داریم تا با توان علمی خود مشکلات کشور را برطرف کنند.
وی گفت: در دوران دفاع مقدس سلاح نظامی کارساز بود، اما امروز در عرصه جهانی‌سازی به سلاح علم و دانش نیاز داریم.
محسن‌زاده با بیان اینکه در هر سن و سالی نیاز به تهذیب نفس وجود دارد، اذعان داشت: نفس سرسخت‌ترین دشمن است که باید برای تعالی در این مسیر تهذیب نفس، اخلاق و معنویت را سرلوحه کار قرار دهیم.
وی با بیان اینکه جوانان باید بصیرت خود را با محوریت ولایت افزایش دهند، افزود: انسان بصیر عمق مسائل را می‌بیند، اما افراد بی‌بصیرت تنها زمان حال را می‌بینند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول