اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

اقتدار رزمندگان موجب تسلیم شدن گروهک پژاک شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: با اقتدار رزمندگان، گروهک وابسته و ملحد پژاک مجبور به تسلیم شد و سه روز قبل پرچم جمهوری اسلامی در همه نقاط مرزی شمال غرب کشور به اهتزاز درآمد.

اقتدار رزمندگان موجب تسلیم شدن گروهک پژاک شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سالار آبنوش پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قزوین بیان کرد: قداست دفاع مقدس را امروز نسل سوم و چهارم ما بسیار محسوس درک می‌کند چراکه این دفاع ما مقدس بود.
وی ادامه داد: امروز در سطح منطقه، بیداری اسلامی رخ داده و شاهد هستیم که دست‌های استکبار و خون‌آشام قدرت‌های استکباری چگونه حرکت‌های انسانی و الهی را سرکوب و منکوب می‌کنند.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: در منطقه کشورهای اسلامی وجود دارد ولی مکتب امام عزیز ما مبتنی بر آرمان‌گرایی و تکلیف‌گرایی بود.
وی تکلیف‌گرایی را محور حرکت رزمندگان دانست و افزود: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس حول محور تکلیف عمل کردند و با همه وجود دنبال انجام وظیفه و تکلیف بودند از این‌رو تأکید داریم که دفاع ما مقدس است و مقدس بودن دفاع بر خود دفاع ارجعیت دارد.
آبنوش اعلام کرد: حکومت‌هایی در منطقه وجود دارند که به ظاهر رنگ و بویی اسلامی دارند و حکومت‌های انطباق‌پذیر و مصالحه‌جو به شکل‌های مختلف هستند و این امام ما بود که به ما آموخت باید آرمان‌گرا و تکلیف‌گرا بود و از همین‌رو رزمندگان ما در دفاع مقدس و بعد از آن تا به این لحظه محور وجودی حرکت‌شان تکلیف بوده است.
وی با اشاره به تسلیم شدن گروهک پژاک تصریح کرد: دشمن همچنان به ما کینه دارد و از هر فرصت برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کند و هم اکنون رزمندگان دلیر استان قزوین در شمال غرب مشغول حماسه‌آفرینی هستند.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: در اینجا باید این خبر خوش را داد که با اقتدار رزمندگان استان قزوین گروهک وابسته و ملحد پژاک مجبور به تسلیم شد و سه روز قبل با افتخار پرچم جمهوری اسلامی در همه نقاط مرزی شمال غرب به اهتزاز درآمد و از وجود این گروهک پاکسازی شد.
وی بیان کرد: هرچند در این میان شهدایی مانند شهید جعفرخانی و حسین‌پور تقدیم کردیم و عزیزان دیگری که مفتخر به جایگاه ایثارگری و جانبازی شدند.
آبنوش با اشاره به هدف از برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح توضیح داد: هدف ما از مراسم امروز، نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی و همدلی و وحدت بین نیروی مسلح ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی است که به صورت ید واحده در مقابل کینه دشمن صف‌آرایی کرده است.
وی خاطر‌نشان کرد: مراسم رژه امروز شمه‌ای از این قدرت را به نمایش خواهد گذاشت و از همه کسانی این مراسم را برنامه‌ریزی کردند، تشکر می‌کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول