اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

بیداری اسلامی سبب زوال استکبار جهانی شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیجار گفت: بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان موجب ناکارآمدی توطئه‌های دشمنان و زوال کشورهای استکباری شده است.

بیداری اسلامی سبب زوال استکبار جهانی شده است
خلیل جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، پیروزی انقلاب را سرآغاز قیام مسلمانان علیه یاوه‌گویان جهانی دانست و اظهار داشت: بیداری اسلامی در بین کشورهای مسلمان منطقه حاصل پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) است.
وی به تسخیر لانه جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی در پایتخت مصر اشاره کرد و گفت: این حرکت درسی است که دانشجویان پیرو خط امام (ره) در اوایل انقلاب اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به جهانیان دادند.
به گفته فرماندار بیجار، بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان و سرنگونی کشورهای دست نشانده توسط مردم منطقه موجب ناکارآمدی توطئه‌های دشمنان و زوال کشورهای استکباری و رژیم اشغالگر قدس شده است.
جمشیدی به نقش بارز مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: مردم قهرمان ایران در دوران دفاع مقدس با نثار جان و مال خود و تقدیم هزاران شهید گلگون‌کفن در راه آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و فرامین حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، همواره وفاداری خود را نشان داده‌اند.
وی به پایان عمر رژیم اشغالگر قدس اشاره کرده و افزود: امروز امید این رژیم ضد بشری برای سلطه و دخالت در کشورهای مسلمان خاورمیانه به یاس تبدیل شده است.
به گفته فرماندار بیجار، تصرف سفارت این رژیم در مصر عملا نقشه‌های مزدورانه آنها را خنثی کرد و این اقدام انقلابی در واقع هشداری جدی به همه ایادی مرتجع در منطقه خاورمیانه است.
جمشیدی خاطرنشان کرد: امروز با همبستگی مسلمان جهان حلقه محاصره جنایتکاران غاصب صهیونیستی روز به روز تنگ‌تر شده است.
وی در ادامه به آغاز دور چهارم سفرهای استانی ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و افزود: در این دوره از سفرهای هیئت دولت ریاست جمهوری شخصا به شهرستان‌ها مراجعه و با حضور در بین مردم  از نزدیک مشکلات آنها را بررسی می کند.
فرماندار بیجار وظایف فرمانداری‌ها در مسیر تحقق اهداف دولت را خطیر دانست و گفت: رسیدگی به مطالبات و توجه به درخواست‌های به حق مردم از انتظارات رئیس‌جمهور از فرمانداران است.
فرماندار شهرستان بیجار به مصوبات دور سوم سفر ریاست‌جمهوری اشاره کرد و افزود: بیجار یکی از با استعدادترین مناطق استان است که می‌تواند به یکی از شهرستان‌های اقتصادی کشور تبدیل شود.
وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر به همت دولت نهم و دهم اکثر زیر ساخت‌های این شهرستان آماده شده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول