اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی ایلام:

دونده ایلامی مدال نقره مسابقات کشوری را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان ایلام گفت: دونده ایلامی مدال نقره مسابقات کشوری را کسب کرد.

دونده ایلامی مدال نقره مسابقات کشوری را کسب کرد
فرزاد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: دونده ایلامی نشان نقره دو نیمه ماراتن را از آن خود کرد.
وی ادامه داد: احسان زینی‌وند دونده ارزشمند ایلامی در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران با حضور دوندگان صاحب نام کشور برگزار شد توانست مقام دوم این دوره از مسابقات را در ماده دو نیمه ماراتن به مسافت 21 کیلومتر را بدست آورد.
این مسئول اضافه کرد: زینی‌وند یکی از ورزشکاران افتخار آفرین استان ایلام در رشته دوومیدانی است که بارها نام استان ایلام را در میادین مختلف ورزشی مطرح کرده است.
فتاحی تصریح کرد: رشته دوومیدانی یکی از هیئت‌های ورزشی فعال در استان ایلام است که با تربیت ورزشکاران مختلف در این راستا تلاش کرده است.
وی ادامه داد: استان ایلام نیز دارای جوانان مستعد و توانمندی در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله رشته دوومیدانی است که تربیت و پرورش آنان از وظایف این دستگاه اجرایی و هیئت‌های مرتبط با موضوع است.
این مسئول عنوان کرد: زینی‌وند از جمله ورزشکاران هیئت دوومیدانی استان ایلام بوده که در سال‌های اخیر بارها و بارها افتخارات فراوانی را در میادین مختلف ورزشی کسب کرده است.
فتاحی افزود: استمرار این مهم و کسب مدال‌های مختلف رنگی در رقابت‌های مختلف نیازمند تلاش بیشتر ورزشکاران و توجه مسئولان به این مهم است.
مدیرکل تربیت بدنی استان ایلام در پایان اذعان داشت: در حال حاضر 600 ورزشکار سازمان یافته در این هیئت ورزشی عضویت داشته و مشغول فعالیت‌های ورزشی هستند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول