اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان:

زنجان در دو و میدانی استعدادهای خوبی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تربیت بدنی استان زنجان گفت: با وجود مشکلات مالی در ورزش دوومیدانی، استان در این زمینه خوب درخشیده و استعدادهای فراوانی است.

زنجان در دو و میدانی استعدادهای خوبی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی پیش از ظهر امروز در مجمع عمومی هیئت دو و میدانی استان زنجان اظهار داشت: هیئت دو و میدانی استان زنجان از کم حاشیه‌ترین هیئت‌های استان است که برنامه‌های خود را پیگیری می‌کند.
وی ادامه داد: یکی از افتخارات ورزش استان این است که در زمان حیات ورزشکاران پیشکسوت استان، از آنها تجلیل می‌کند.
مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان تصریح کرد: نامگذاری سالن اداره کل تربیت بدنی به نام پدر دو و میدانی استان زنجان از افتخارات ورزش استان است، که این سالن به نام ایپکچی مزین شده است.
وی ورزش دو و میدانی را از مظلوم‌ترین رشته‌های ورزشی کشور عنوان کرد و افزود: با بضاعت‌های کم مالی این ورزش در استان خوب درخشیده است.
رحمانی با اشاره به مشکلات ورزش استان خاطرنشان کرد: استان زنجان همانند 25 استان دیگر کشور به دلیل نداشتن کارخانجات و صنایع مهم از داشتن اسپانسر محروم است و از هیئت‌های ورزشی حمایت‌های مالی صورت نمی‌گیرد.
وی تصریح کرد: با وجود همه مشکلات در ورزش استان در رده‌های جوانان، نوجوانان و بانوان موفقیت‌های خوبی کسب شده است.
مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان بیان داشت: با مشخص شدن رئیس هیئت دوومیدانی این ورزش یکی از رشته‌های پر مدال باقی خواهد ماند و موفقیت‌های چشمگیری به دست می‌آورد.
وی توجه دولت به ورزش را عامل مهمی در راستای کسب موفقیت‌های ورزشکاران اعلام کرد و گفت: ساخت سالن‌های استاندارد بین‌المللی در سایه توجه دولت از دستاوردهای بزرگ در این زمینه محسوب می‌شود.
رحمانی ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های دولت خدمتگزار و با استفاده از ظرفیت‌های کشور جایگاه دوومیدانی در جهان ارتقا یافته و موفقیت‌های جیدتری کسب شود.
وی بر لزوم توجه مسئولان امر به ورزش استان‌هایی نظیر زنجان تاکید کرد و گفت: استان‌هایی نظیر زنجان از نداشتن اسپانسر مالی رنج می‌برند، چرا که هیچ نهاد و موسسه‌ای از این هئیت‌ها حمایت نمی‌کند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول