اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان زنجان:

دو و میدانی زنجان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی استان زنجان گفت: دو و میدانی استان زنجان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است.

دو و میدانی زنجان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نقی سالک در مجمع عمومی هیئت دوومیدانی استان زنجان اظهار داشت: سالن اختصاصی دو و میدانی سرپوشیده استان زنجان از سالن‌های شاخص و نمونه کشور است.
وی با بیان اینکه این سالن حاصل تلاش مدیران گذشته و فعلی است، افزود: دو‌و‌میدانی استان زنجان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است.
رئیس هیئت دو و میدانی استان زنجان یاد آورشد: هیئت دو و میدانی با برنامه‌ریزی‌های مطلوب و مدون خود را در عرصه کشور در ورزش دو و میدانی به خوبی نشان داده و ورزشکاران این رشته مقام‌های خوبی را به دست آورده‌اند.
وی کسب مقام سوم جهان توسط احسان حدادی را حاصل تلاش همه همکاران عنوان کرد و گفت: این امر برای نخستین بار در تاریخ دو و میدانی به دست آمده است.
همچنین تیمور قیاسی قهرمان ارزنده کشور در رشته دو و میدانی در این جلسه از ارادت مردم زنجان نسبت به خود تقدیر کرد  و گفت: در طول دورانی که با فدراسیون دو و میدانی همکاری کرده‌ام فدراسیون فعلی از قابلیت‌های چشمگیری برخوردار است.
وی با بیان اینکه مشکلات ورش دوومیدانی در آینده نزدیک حل می‌شود، افزود: کسب مقام‌های شاخص بین‌المللی از اهداف فدراسیون است.
این قهرمان کشور، دو و میدانی را از رشته‌های مدال‌آور کشور دانست و گفت: ورزشکاران این رشته همواره با وجود مشکلات مالی و نداشتن امکانات لازم در رقابت‌های بین‌المللی به خوبی درخشیده‌اند.
وی با اشاره به نام ایپکچی، بیان داشت: خوشحالم که از ایپکچی به عنوان پدر دو و میدانی استان نام برده می‌شود، چرا که وی لیاقت و شایستگی چنین مقامی را به دلیل مرارت‌هایی که در کسب موفقیت‌های بیشمار در این رشته متحمل شده است، شایسته چنین مقامی است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول