اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

تنها راه نجات کشور، تبعیت از ولایت است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس با تاکید بر ایجاد وحدت و همدلی در استان فارس و تبعیت تمام‌جانبه از ولایت مطلقه فقیه گفت: توطئه دشمن همواره برای کمرنگ کردن ولایت فقیه بوده است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

تنها راه نجات کشور، تبعیت از ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین صبح امروز در جمع جامعه ولایت‌مدار عشایر استان فارس اظهار داشت: توطئه‌گران فتنه 88 در حال برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف خود هستند که باید در این زمینه نیز هوشیار و آگاه باشیم.
صادق عابدین به دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره و ابراز داشت: در این دوران یکی از مهم‌ترین محورهایی که سبب پیروزی رزمندگان اسلام شد اطاعت و تبعیت از ولایت‌فقیه بود.
رئیس شورای اداری استان فارس ادامه داد: تبعیت از ولایت‌فقیه امروز به عنوان یک امتیاز مهم باعث متمایز شدن کشور ما نسبت به کشورهای دنیا شده است.
نماینده عالی دولت در استان فارس بیان داشت: توطئه دشمن امروز برای مخدوش کردن رهبری و عدم پیروی مردم از ولایت فقیه است که باید هوشیار باشیم.
وی ابراز داشت: تبعیت از رهبری همواره باعث موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف شده و یکی از مهم‌ترین توطئه‌ها نیز فتنه 88 بود که با رهبری حکیمانه آیت‌الله خامنه‌ای کشور ما سربلند و موفق این توطئه را پشت سر گذاشت.
استاندار فارس تصریح کرد: هنوز فتنه 88 تمام نشده و در حال ادامه یافتن است و غربی‌ها، 200 تا 300 شبکه تلویزیونی را ردیف کرده‌اند که هر روز به سیاه‌نمایی و دروغ بپردازند و اتحاد مردم را صدمه بزنند.
صادق عابدین ابراز داشت: باید با تبعیت از ولایت‌فقیه در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و نگذاریم که به این این مملکت آسیبی وارد کنند.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به ایثارگری‌های عشایر در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: عظمت عشایر و همراهی آنان با رهبر معظم انقلاب بر هیچ‌کس پوشیده نیست و عشایر در دوران دفاع مقدس نقش ویژه‌ای در دفاع از میهن اسلامی اجرا کردند.
استاندار فارس تصریح کرد: حرکت خودجوش عشایر در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مناسبت‌های مختلف افتخاری بزرگ است.
در ادامه مشاور استاندار در امور عشایر نیز در سخنانی خواستار ایجاد شورای فرهنگ عشایر برای تقویت امور فرهنگی در بین عشایر و مقابله با جنگ نرم دشمن شد.
امین‌الله قربانی کشکولی از استاندار فارس خواست تا برای رفع مشکلات عشایر این استان دستور تشکیل کارگروه‌های تخصصی عشایر را صادر کند تا در این کارگروه‌ها مشکلات عشایر در عرصه‌های مختلف بررسی شود.
وی همچنین خواستار توجه استاندار فارس به رفع مشکلات خشکسالی عشایر و مورد توجه قرار دان امنیت عمومی آنان شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول