اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

اداره امور عشایر در قلب منطقه عشایرنشین مستقر شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گرمی خواستار استقرار اداره کل امور عشایر استان در قلب منطقه عشایر نشین به منظور دسترسی آسان جمعیت عشایری به این اداره شد.

اداره امور عشایر در قلب منطقه عشایرنشین مستقر شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گرمی بر حضور هر چه بیشتر مدیران کل استانی در این شهرستان برای آشنایی بیشتر با مسایل و مشکلات مردم تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته مناطق عشایری این شهرستان از سوی اداره کل امور عشایر استان بازدید نشده است.
این مسئول بیان داشت: معتقدم اداره کل امور عشایر استان باید در قلب منطقه‌ای عشایرنشین و در دسترس جمعیت عشایری، استقرار یابد و فاصله‌های موجود که مانعی بر استفاده لازم و بهینه جمعیت تحت شمول از امکانات و فرصت‌های اداری است، کاهش پیدا بکند.
صحرایی با اعلام آمادگی فرمانداری گرمی برای همراهی و همکاری با مدیران و کارشناسان ادارات کل استان ابراز داشت: بازدید‌های دوره‌ای مسئولان استانی از روند اجرای طرح‌ها و مشاهده نواقص و کاستی‌های موجود در نقاط مختلف استان، می‌تواند در برنامه‌ریزی ها و تصمیم‌گیری‌های دستگاه‌های اداری موثر باشد.
فرماندار گرمی  در بخش دیگری از سخنان خود خواستار پرداخت بهای آب مصرفی از سوی ادارات بدهکار به شرکت آب و فاضلاب شهری این شهرستان شد.
صحرایی اظهار داشت: بی توجهی به پرداخت آب بها از سوی برخی از ادارات این شهرستان، قابل قبول نیست و این قبیل بدهی‌ها باید سریعاً تسویه شود.
وی افزود: ادارات و نهادها باید در پرداخت بموقع قبوض خود، الگویی برای مردم باشند و بی‌توجهی به این امر، در شأن دستگاه‌های اداری نیست.
این مسئول با اشاره به انتقال آب جعفرآباد به گرمی از طریق چندین ایستگاه پمپاژ و هزینه بر بودن این خدمات ابراز داشت: شرکت آب و فاضلاب شهری گرمی برای استمرار خدمات و وظایف خود، نیاز به همکاری کامل مردم و مسئولان این منطقه دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول