اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه عزت افتخار در دزفول برپا شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عزت افتخار از سوی نیروی مقاومت بسیج شهرستان دزفول برپا شد.

نمایشگاه عزت افتخار در دزفول برپا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، فرمانده سپاه این منطقه ظهر امروز در مراسم آغاز به کار نمایشگاه «عزت افتخار» بر گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس در جامعه و تلاش در این راه تاکید کرد.
حسن فضیلت پناه اظهار داشت: نیروی مقاومت بسیج در هفته دفاع مقدس ۶۰۰ برنامه پیش بینی کرده که از میان آن‌ها هشت نمایشگاه عزت پایداری در شهرهای اطراف و یک نمایشگاه نیز در مرکز شهرستان برپا شده است.
 وی افزود: این نمایشگاه که با همکاری تیپ ۳، پدافند هوایی، نیروی زمینی و سپاه دزفول برگزار شده صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ ظهر و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۳:۳۰ برای علاقه‌مندان دایر خواهد بود.
فضیلت پناه با اشاره به تنوع برنامه‏های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس دزفول تاکید کرد: هفته دفاع مقدس از شرایطی است که باید برای شناخت رشادت‌های شهدا و رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل همه تلاش خود را انجام دهیم و در این باره باید از همه توان خود استفاده کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود: هفته دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران و فرصتی مناسب برای آشنا کردن نسل‌های جدید است که بتوان ایثارگری جان‌فشانی‌های رزمندگان و دستاوردهای انقلاب را به آن‌ها انتقال داد و این رسالتی خطیر است که بر دوش سپاه نهاده شده است.
فضیلت پناه با تاکید بر اینکه باید در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس، جامعه هدف را بسیار گسترده در نظر بگیریم، خاطرنشان کرد: جامعه هدف در برنامه‌های دفاع مقدس همه اقشار مردم هستند و در این باره بکوشیم تا بهترین برنامه‌ها اجرایی شوند.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه با موضوع دفاع مقدس،کتاب و عکس همراه با محصولات فرهنگی، برگزاری محفل انس با قرآن و شهدا، دیدار با رزمندگان و پیشکسوتان بسیجی و رژه نیروهای بسیج بخشی از مهم‌ترین برنامه‌های پایگاه‌های بسیج در این هفته به شمار می‌رود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول یادآور شد: رویکرد برنامه‌های دفاع مقدس در امسال رویکردی کاملاً فرهنگی است که این امر نیاز جامعه به خصوص جوانان نسل‌ جدید پس از انقلاب است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول