اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با باز‌گشایی مدارس صورت گرفت؛

اجرای طرح‌های ترافیکی و انتظامی در رفسنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: همزمان با بازگشایی مدرسه‌ها، گشت‌های ویژه کلانتری‌ها مقابل مدرسه‌ها مستقر و نظم و انضباط را برقرار می‌کنند.

اجرای طرح‌های ترافیکی و انتظامی در رفسنجان
سیدمحمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: گشت‌های ویژه انتظامی در دو زمان آغاز و تعطیلی مدرسه‌ها در این مکان‌ها حاضر و با بی‌نظمی‌های احتمالی برخورد می‌کنند.
وی با اشاره به برخورد جدی پلیس با مزاحمان خیابانی، نوامیس، هنجار‌شکن‌ها و افرادی که برای دانش‌آموزان مزاحمت ایجاد می‌کنند، افزود: مدیران و دانش‌آموزان در صورت مشاهده موارد مشکوک با همکاری پلیس برای رفع این مشکلات کمک کنند.
رضایی به طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی که در شش ماه اول سال جاری اجرا و رضایتمندی ‌شهروندان را در پی داشت اشاره و تصریح کرد: طرح توقیف موتور‌سیکلت‌های متخلف و مزاحم‌، دستگیری و طرد اتباع بیگانه، برخورد با حاملان سلاح‌های سرد، پاک‌سازی پارک‌ها و مکان‌های تفریحی و عمومی از وجود مزاحمان به خوبی اجرا و امنیت قابل تأملی در سطح شهر ایجاد شد.
وی خاطر‌نشان کرد: نیمه دوم سال و با توجه به بازگشایی مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها طرح‌های مذکور با قاطعیت و جدیت بیشتری اجرا می‌شود و متخلفان و متعرضان به نوامیس با نیروی انتظامی و دستگاه‌های قضایی روبه‌رو هستند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول