اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت بدنی پلدختر:

شهر معمولان دارای چهره‌های مستعد ورزشی است

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی پلدختر گفت: شهرستان معمولان دارای چهره‌های مستعد ورزشی است که باید شکوفا شوند.

شهر معمولان دارای چهره‌های مستعد ورزشی است
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، اسماعیل طولابی در جلسه رئیس و اعضایی هیئت والیبال معمولان که در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد بر شکوفا شدن چهره‌های مستعد ورزش معمولان تاکید کرد.
وی در این جلسه بعد از ارائه مسائل و مشکلات والیبال معمولان توسط رئیس و اعضا از حضور تیم‌های ورزشی معمولان به صورت مستقل در مسابقات استانی خبر داد و گفت: بعد از مکاتبات و پیگیری‌های به عمل آمده از طریق معاونت مجتمع ورزشی اداره کل ورزشی و جوانان استان لرستان مقرر شد که تیم‌های ورزشی معمولان به صورت مستقل و با معرفی‌نامه از اداره تربیت بدنی شهرستان پلدختر در مسابقات شرکت کنند.
طولابی با بیان اینکه کار تشکیل قانونی هیئت‌های ورزشی در معمولان از چندی قبل آغاز و تا‌کنون هیئت‌های والیبال، کوهنوردی، پینگ پنگ، کشتی، کاراته، جودو تشکیل و تا چند روز آینده نیز چند هیئت دیگر فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کنند، اظهار داشت: با مساعدت مدیرکل مجتمع ورزشی و جوانان استان از این پس اعتبارات ورزشی معمولان به صورت مستقل به حساب هیئت‌های فعال واریز می‌شود.
طولابی یکی از شاخصه‌های مهم در ورزش را بیمه ورزشی دانست و گفت: در سال 89 استقبال خوبی از این پروسه در معمولان انجام نگرفته، اما در سال 90 بستر بیشتری فراهم و استقبال بهتری نسبت به سال 89 شده است.
رئیس اداره تربیت بدنی پلدختر، عدم بهره‌برداری از سالن ورزشی را نیز عدم تخصیص اعتبار در جهت خرید انشعابات در اعتبارات اولیه احداث سالن دانست و گفت: در زمان اختصاص اعتبار برای انشعابات هیچ‌گونه اعتباری پیش‌بینی نشده است و اکنون نیز با مشکلاتی روبه‌رو هستیم و در این خصوص مکاتباتی با مدیرکل تربیت بدنی لرستان انجام و قول مساعد گرفته شده است که به هر طریق ممکن این مشکلات برطرف می‌شود.
طولابی در حاشیه این جلسه درباره چمن فوتبال معمولان نیز گفت: در جلسه شورای اداری که در معمولان برگزار شد، مصوب شد کار معاوضه سالن ورزشی غیرقابل استفاده با شهرداری انجام که بعد از موافقت و مصوب در برنامه‌ریزی در این خصوص فرماندار و بخشدار نیز پیگیری‌هایی به عمل آورده که منتظر موافقت استاندار هستیم.
رئیس اداره تربیت بدنی پلدختر اظهار داشت: سالن ورزشی با بعد مساحت بسیار از شهر معمولان که رودخانه حدفاصل آن با شهر است، عملا قابل استفاده جامعه ورزشی نسبت که در صورت معاوضه شهرداری معمولان اقدام به چمن فوتبال می‌کند.
طولابی با بیان اینکه با هماهنگی لازم که بین تربیت بدنی پلدختر و بخشدار معمولان به عمل آمده مقرر شده مسئول اداره تربیت بدنی پلدختر به منظور بررسی مسائل و مشکلات ورزش معمولان در هفته یک روز در بخشداری مستقر شود.
لازم به ذکر است شهر معمولان ورزشکارانی همچون ابراهیم میرزاپور، بیژن کوشکی و... را تقدیم جامعه ورزشی کشور کرده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول