اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

بیسوادی در خراسان‌جنوبی ریشه‌کن می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه طی سه سال آینده بیسوادی در استان ریشه‌کن می‌شود، گفت: ورودی‌های بی‌سوادی استان بسته شده است.

بیسوادی در خراسان‌جنوبی ریشه‌کن می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد باقر سورگی یکشنبه‌شب در جمع فرهنگیان سربیشه ضمن تمجید از رشادت هشت ساله رزمندگان دوران دفاع مقدس بر سوق دادن والدین بی‌سواد به سوی کلاس‌های سوادآموزی تأکید کرد.
وی اظهار امیدواری کرد: طی سه سال آینده بی‌سوادی در استان ریشه‌کن شود؛ زیبایی کار آموزش و پرورش در این است که تمام مردم به آن مدیون هستند.
غلامرضا حسین‌پور افزود: هیچ خانواده‌ای را نمی‌توان یافت که با آموزش و پرورش سر و کار نداشته و پیشرفت خود را مدیون آن نباشد.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش اگر به قیمت خرید و راه‌اندازی مینی‌بوس هم شده دانش‌آموزان را جا به جا کند بهتر از افتتاح مدارس پراکنده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سربیشه نیز گفت: آموزش و پرورش سازنده‌ترین و تأثیرگذارترین نهاد کشور است.
علیرضا مقیمی اظهار داشت: 180 مدرسه سربیشه امسال در خدمت نظام تعلیم و تربیت هستند؛ افزود: آموزش و پرورش سازنده‌ترین و تأثیرگذارترین نهاد کشور است که با تعلیم و تربیت و تحول و تغییر در نگرش‌ها می‌تواند حتی بر خصوصیات وراثتی دانش‌آموزان فائق آید.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سربیشه با اشاره به فعالیت کمیته‌های پروژه مهر گفت: مشارکت خیران و تلاش بی‌وقفه همکاران، مشکلات آموزش و پرورش را به حداقل رسانده و به زودی شاهد افتتاح مدارس خاص در شهرستان هستیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول