اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

تعطیلی کلاس‌های کم‌جمعیت موجب رواج بی‌سوادی است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: قانون تبعیض‌آمیز تعطیل کردن کلاس‌های زیر نرم و حد نصاب برای مناطق دورافتاده عملا باعث رواج بیسوادی است که این مسئله را برای شهرستان دشتستان نمیپذیریم.

تعطیلی کلاس‌های کم‌جمعیت موجب رواج بی‌سوادی است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش دشتستان در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد موجبات رشد و تعالی جامعه را فراهم می‌کند.
وی افزود: تمام مسئولان باید در راستای پیشرفت آموزش و پرورش اهتمام ورزند تا شاهد جامعه‌ای پیشرفته و متعالی باشیم.
فرماندار دشتستان با انتقاد از نحوه تخصیص اعتبارات به آموزش و پرورش دشتستان خاطرنشان کرد: در تقسیم اعتبارات از سوی آموزش و پرورش استان، شاخص‌ها مورد توجه قرار نگرفته و آموزش و پرورش دشتستان بر اساس شاخص‌ها و به نسبت سایر شهرستان‌ها مورد بیمهری و کم‌لطفی قرار گرفته است.
خسروی تصریح کرد: قانون تبعیض‌آمیز تعطیل کردن کلاس‌های زیر نرم و حد نصاب برای مناطق دورافتاده عملا باعث رواج بیسوادی است که ما برای این شهرستان نمیپذیریم و تلاش خود را میکنیم که این امر محقق نشود و مردم ضرر نکنند.
وی اضافه کرد: با همه تلاش‌هایی که شده و با جمع کردن نهضت سوادآموزی با افتخار به این نتیجه رسیده بودیم که دانش‌آموز مکلف بیسواد نداریم در صورتی که با این کار، دانش‌آموزان مکلف را با دست خود داریم بیسواد میکنیم.
فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: اعتبار ‌اختصا‌ص یافته به این حوزه جوابگوی حل مسایل و مشکلات آموزش و پرورش دشتستان نیست.
خسروی از الحاق آموزش و پرورش بخش آبپخش به برازجان خبر داد و گفت: همه کارها و روال اداری آن طی شده و از اول مهرماه این امر محقق خواهد شد و دانش‌آموزان بخش آبپخش تحت پوشش مدیریت آموزش و پرورش دشتستان در مرکز شهرستان مشغول به تحصیل خواهند شد.
وی بر تشکیل ستاد مهر با حضور همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در آغاز سال تحصیلی جدید و پبگیری برای انتقال دانشجویان مرکز تربیت معلم شهید رجایی برازجان از بوشهر به مرکز شهرستان تاکید کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول