اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک ناشر دفاع مقدس:

قوانین دست ‌و‌ پاگیر مانع فعالیت‌های در حوزه دفاع مقدس نشود

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی مذهبی خوش‌گفتار گفت: قوانین دست و پاگیر مانع فعالیت‌های در حوزه دفاع مقدس نشود.

قوانین دست ‌و‌ پاگیر مانع فعالیت‌های در حوزه دفاع مقدس نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ، علی‌اصغر خوش‌گفتار ظهر امروز در آستانه برگزاری دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مشهد مقدس اظهار داشت: باید زمینه را برای همه افراد علاقه‌مند در این زمینه فراهم کرد تا همه بتوانند دست به دست هم دهند و نشر در زمینه دفاع مقدس را به اوج برسانند. دیگر وقت این رسیده‌ است که با بهانه‌هایی مانند مجوز این کار را ندارید و اسم‌تان به ثبت نرسیده و از این حرف‌ها سد راه فعالیت‌های مخلصانه مردم در این زمینه نباشیم.
خوش‌گفتار افزود: مراکزی مانند بنیاد شهید، کنگره سرداران یا مکان‌های دیگری که اطلاعات منسجم و تحریف‌نشده‌ای در این زمینه دارند باید روی کار بیایند و راه را برای استفاده عموم از این چشمه نورانی هشت‌سال دفاع مقدس باز بگذارند.
وی همچنین در مورد آثاری که باید در جوانان تاثیر گذار باشد اظهار داشت: آثار و زندگی‌نامه‌های شهدای آن زمان بسیار در نسل جوان امروزی موثر است اما این تاثیر زمانی به حداکثر بهره‌برداری خواهد رسید که سیره عملی زندگی ان بزرگان به صورت کتابی گرد‌آوری شده و مورد استفاده جوانان قرار بگیرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه مردم و جوانان ما تا در عرصه دفاع مقدس وارد نشوند نمی‌توانند به سرچشمه معرفت و اخلاص شهدای آن زمان دست یابند، در خصوص فعالیت‌هایی که در مبحث دفاع مقدس در این مرکز انجام شده‌است یادآور شد: در این مرکز نشر کتاب نداریم ولی تا کنون تحقیقاتی را درزمینه آثار شهدا با همکاری کنگره سرداران شهید داشته‌ام و در همین همکاری خاطرات،زندگی‌نامه‌ها و وصیت‌نامه‌های زیادی را به رشته تحریر درآورده‌ام.
خوش‌گفتار در پایان کلامش از مسئولان مربوطه خواستار شد که در دومین نمایشگاه ملی دفاع‌مقدس مانند نمایشگاه سال گذشته که در اطلاع‌رسانی به نهاد‌های مرتبط کل کشور ضعف وجود داشت عمل نکنند و این مرحله را که برای جذب علاقه‌مندان بسیار موثر است به نحو احسن انجام دهند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول