اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد:

راه‌اندازی آرامستان جدید برازجان تا ابتدای سال 91

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان از راه‌اندازی آرامستان جدید برازجان در ابتدای سال 91 خبر داد.

راه‌اندازی آرامستان جدید برازجان تا  ابتدای سال 91
به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، کریم حسین‌آبادی در بازدید مسئولان از آرامستان برازجان اظهار داشت: دشتستان بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرستان استان بوشهر است و شهر برازجان نیز بزرگترین شهر در دشتستان است و باید با  توسعه زیرساخت‌ها در این شهرستان، شرایط را برای رفاه و آسایش مردم فراهم کنیم.
وی افزود: در چند سال اخیر با همراهی و همکاری شورا و با حمایت دستگاه‌های اجرایی، طرح‌های بسیار خوب و قابل‌قبولی در برازجان در ساخت و تکمیل مبلمان شهری برازجان عملیاتی شده و رضایت خاطر مردم جلب شده است.
شهردار برازجان با اشاره به وضعیت آرامستان برازجان خاطرنشان کرد: شهرداری برازجان با همه امکانات و توانمندی‌ها برای توسعه آرامستان تلاش کرده و می‌کند و امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.
 حسین‌آبادی با بیان اینکه ظرفیت آرامستان کنونی برازجان تقریبا تکمیل شده تصریح کرد: فاز اجرایی محل جدید آرامگاه برازجان آغاز نشده و این امر در دستور کار قرار دارد.
شهردار برازجان علت تاخیر در اجرای این طرح را لزوم انجام هماهنگی بین ارگان‌های مختلف عنوان کرد و گفت: چند سازمان از جمله ادارات آب، برق، راه و شهرداری در این زمینه دخیل هستند و باید همه این ادارات با هم هماهنگ باشند تا کار اجرایی آرامستان جدید آغاز شود.
حسین‌آبادی ادامه داد: در همین زمینه با فرمانداری و سازمان‌های مربوطه مکاتبه و هماهنگی‌های لازم برای انجام زیرساخت‌های اولیه صورت گرفته و در زمینه راه ارتباطی با محل نیز جلسه‌ای با اداره کل راه برگزار کرده‌ایم و قرار است که شهرداری کار اجرای طرح را آغاز کند.
وی اضافه کرد: با توجه به عوارض و پستی و بلندی‌های منطقه، مسیرهای آرامستان جدید طراحی و تصویب شده و در همین راستا و در 2 مرحله از آرامستان شیراز نیز بازدید به عمل آمده و فقط فاز اول اجرا مانده که امیدواریم با توجه به تکمیل ظرفیت آرامگاه کنونی، هماهنگی‌ها سریع‌تر انجام شود و کار به نتیجه برسد.
شهردار برازجان از راه‌اندازی آرامستان جدید برازجان در ابتدای سال 91 خبر داد و یادآور شد: فرماندار دشتستان همکاری خوبی با شهرداری دارد و با تلاش همه مسئولان انتظار داریم این طرح که لازمه برازجان است در سال 91 مورد بهره‌برداری رسمی قرار گیرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول