اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خبر داد:

راه‌اندازی بیمارستان 160 تختخوابی برازجان در تابستان 91

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از راه‌اندازی بیمارستان 160 تختخوابی برازجان در تابستان 91 خبر داد.

راه‌اندازی بیمارستان 160 تختخوابی برازجان در تابستان 91
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن در بازدید از بیمارستان در دست احداث برازجان اظهار داشت: مجموعه بهداشت و درمان دشتستان طی دو سال گذشته خدمات قابل‌توجهی به مردم ارائه کرده‌اند و شاهد کیفیت‌بخشی به خدمات هستیم.
وی افزود: توسعه فضاهای بهداشتی و افزایش تجهیزات و امکانات درمانی در دستور کار قرار دارد و با تلاش همه‌جانبه مسئولان شاهد رضایت خاطر مردم هستیم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با اشاره به وضعیت بیمارستان جدیدالاحداث برازجان خاطرنشان کرد: بیمارستان 160 تخت خوابی برازجان با تلاش همه مسئولان در حال احداث است و برای تسریع در ساخت این بیمارستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
کهن از راه‌اندازی بیمارستان 160 تختخوابی برازجان در تابستان 91 خبر داد و یادآور شد: ساختمان این بیمارستان تاکنون 74 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اگر اعتبارات لازم فراهم شود، تابستان آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان عنوان داشت: در بازدید هفته گذشته از بیمارستان در حال ساخت اعلام شد که ساختمان این بیمارستان تا پایان تیرماه سال آینده از وزارت راه و شهرسازی به وزارت بهداشت و درمان تحویل داده می‌شود و پس از آن وزارت بهداشت و درمان برای تجهیز و بهره‌برداری آن اقدام می‌کند.
کهن کسری اعتبار این بیمارستان را 14 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این بیمارستان در کنار خیابان واقع شده و در نتیجه مشکلات جاده‌کشی و راه‌سازی ندارد و هم‌اکنون با 14 میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است.
وی بیان داشت: بیمارستان 160 تخت خوابی در حال احداث برازجان، از مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان بوشهر در بهمن ماه 84 است که کلنگ‌زنی آن از شهریور ماه 86 صورت گرفته است.
کهن اذعان داشت: این بیمارستان در زمینی به مساحت 15 هزار و 500 متر مربع در 6 بلوک در حال احداث است و از استانداردهای روز برخوردار است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول