اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خبر داد:

راه‌اندازی بیمارستان 160 تختخوابی برازجان در سال 91

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان از راه‌اندازی بیمارستان 160 تختخوابی برازجان در نیمه نخست سال 91 خبر داد.

راه‌اندازی بیمارستان 160 تختخوابی برازجان در سال 91
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن در بازدید مسئولان از پروژه‌های بهداشتی درمانی دشتستان اظهار داشت: دولت در توسعه زیرساخت‌ها بویژه در حوزه بهداشت و درمان تلاش بسیار زیادی داشته و شاهد تحولات بسیار خوبی در این حوزه هستیم.
وی افزود: تجهیز بیمارستان 17 شهریور، توسعه اورژانس بیمارستان، راه‌اندازی پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تشخیصی در دشتستان و تجهیز و احداث خانه‌های بهداشت روستایی در دولت دهم به خوبی صورت گرفته است.
رئیس شبکه بهداشت دشتستان از راه‌اندازی بیمارستان 160 تختخوابی برازجان در نیمه نخست سال 91 خبر داد و اذعان داشت: این طرح هم‌اکنون با تلاش گسترده مسئولان مسکن و شهرسازی در حال اجراست و با وجود کمبود اعتبارات، این طرح در سال آینده راه‌اندازی میشود.
کهن تصریح کرد: در سال جاری و با حمایت فرماندار دشتستان و نماینده مردم شهرستان در مجلس، اقدامات خوبی در احداث مراکز بهداشتی و درمانی و تجهیز درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها داریم و به فضل خدا بتوانیم از عهده وظایف محوله به خوبی برآییم.
وی خاطرنشان کرد: برای حرکت پرشتاب در مجاهده اقتصادی باید در توسعه زیرساخت‌ها بویژه در درمان و بهداشت بیشتر و بهتر کار کنیم و دولت نهم و دهم در تقویت بهداشت کشور بسیار موفق بوده که آمار موجود موید این ادعاست.
مدیر کل مسکن شهرسازی استان بوشهر نیز با اشاره به وضعیت بیمارستان در حال احداث برازجان گفت: تلاش همه مسئولان برای پیگیری مشکلات ساخت این مجموعه عظیم قابل تقدیر است و امیدواری زیادی برای تکمیل آن داریم.
احمد مقاتلی افزود: در زمینه پرداخت مطالبات پیمانکار و همچنین تخصیص اعتبار در سال جاری توسط وزارت مسکن اقدام لازم به عمل آمده و مشکلات طرح در حال مرتفع شدن است.
وی یادآور شد: پروژه مذکور باید در پایان سال جاری برابر جدول زمان‌بندی تحویل شود که به علت مشکلات مالی حداکثر تا نیمه اول سال 91 تحویل می‌شود.
در این بازدید همچنین مشکلات بیمارستان جدید برازجان از قبیل احداث و تجهیز ساختمان پزشکان، احداث و تجهیز ساختمان همراه بیمار، احداث نمازخانه و همچنین فضای کم بیمارستان و تجهیزات مورد بحث قرار گرفت.
در پایان این بازدید مقرر شد که جلسه‌ای در فرمانداری با حضور فرماندار و معاونان، مدیر کل سازمان مسکن و شهرسازی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تشکیل و در زمینه افزایش حداقل 5 هکتار زمین به مجموعه بیمارستان و همچنین فعال سازی کمیته تاسیسات و تجهیزات اقدامات لازم به عمل آید.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول