اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نمین:

شهدا ارزنده‌ترین معلمان انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نمین شهدای دوران دفاع مقدس را ارزنده‌ترین معلمان و والامقام‌ترین دانش‌آموزان هستی اعلام کرد.

شهدا ارزنده‌ترین معلمان انقلاب هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی رحیمی صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان نمین اظهار داشت: شهدای دانش‌‌آموز ما در دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان دادند که آموزه‌های علمی و دینی را فرا گرفته‌ و این آموزه‌ها را در میدان نبرد به نمایش گذاشته‌اند.
وی با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی مقارن با هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس است افزود: معلمان نباید این فرصت ارزنده را از دست بدهند.
 امام جمعه شهرستان نمین تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز بازگشایی مدارس را به فال نیک گرفته و شهدای دوران دفاع مقدس را ارزنده‌ترین معلمان و بهترین و والامقام‌ترین محصلان عالم هستی توصیف کرد.
این مسئول ابراز داشت: همچنان که یک شهید می‌تواند با خون خود باطل را از بین ببرد، یک معلم نیز می‌تواند با تعلیم و تربیت خود فکر و ذهن دانش‌آموزان بسوی حق و حقیقت منعطف کند.
فرهاد قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش نمین نیز در این مراسم با تبریک باز گشایی مدارس به معلمان و دانش‌‌آموزان منطقه به قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش پرداخت.
وی در ادامه اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید تعداد 9 هزار 688 دانش‌آموز و 800 نوآموز پیش دبستانی در 524 کلاس درس و 132 آموزشگاه در سطح شهرستان نمین به فراگیری و تحصیل علم و دانش می‌پردازند.
این مسئول ادامه داد: یک هزار معلم و مربی نیز امر ارائه علم و دانش به این دانش‌آموزان را بر عهده خواهند داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اهدای گل به دانش‌آموزان از طرف شهرداری نمین، قرائت وصیت‌نامه شهید مرحمت بالازاده توسط دانش‌آموزان و تجلیل از دانش‌آموزان نمونه سال تحصیلی گذشته و خانواده ‌های شهیدان و ایثارگران فرهنگی شهر نمین از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. 
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول