اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان؛

زنگ تکنوبته شدن مدارس مازندران به صدا درآمد

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل در مراسم زنگ تک‌نوبته شدن مدارس مازندران گفت: شهدا به عنوان بزرگ‌ترین معلمان انقلاب باید برای دانش‌آموزان الگو شوند.

زنگ تکنوبته شدن مدارس مازندران به صدا درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، مهدی مهدوی بعدازظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ تک‌نوبته ‌شدن مدارس مازندران در بابل اظهار داشت: تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های جوانانی است که سنگر تعلیم و تربیت را رها کرده و برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی به نبرد با دشمنان شتافتند.
وی خاطرنشان کرد: امروز تعلیم و تربیت به عنوان امر اساسی در تحول بنیادی آموزش و پرورش مدیران و مسئولان شهرستان بابل را موظف کرد برای توجه به این امر حیاتی و انسان‌ساز در سنگر تعلیم و تربیت در مدرسه ائمه بقیع حضور یابند.
فرماندار بابل به بیان تفاوت اساسی تعلیم و تربیت امروز با گذشته اشاره و تصریح کرد: زمانی که ما پشت میزهای تعلیم و تربیت مشغول فراگیری علم بودیم حاکم این مملکت زیر چتر دین و ولایت نبوده است اما شما امروز زیر چتر دین و حکومت ولایی به رهبری بزرگ مردی هستید که با ایجاد وحدت و یکپارچگی همه توطئه‌های داخلی و خارجی  را خنثی کرده و این کشور را به عنوان الگو در سطح جهان معرفی کرده است.
وی بیان داشت: دانش‌آموزان باید بدانند این انقلاب به آسانی به دست نیامده و برای حفظ و پایداری آن تلاش کنند چراکه در راه تحقق این حکومت و انقلاب حتی بسیاری از دانش‌آموزان نیز سنگر تعلیم و تربیت را رها کرده و با نثار خون خود سبب پایداری این نظام شدند.
مهدوی، بصیرت و بینایی را مهم‌ترین شاخصه و ویژگی‌های دانش‌آموزان برشمرد و افزود: دانش‌آموزان باید با بصیرت و بینایی مواظب توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان بوده چراکه امروز دشمنان با جنگ نرم حملات نرم افزاری را بر علیه جمهوری اسلامی در پیش گرفتند.
در پایان، زنگ تک‌نوبته شدن مدارس مازندران در مدرسه ائمه بقیع بابل توسط مسئولان نواخته شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول