اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در سیستان‌وبلوچستان صورت گرفت؛

نواخته شدن زنگ مهر در 6 هزار واحد آموزشی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور، زنگ مهر در 6 هزار واحد آموزشی در سیستان و بلوچستان نواخته شد.

نواخته شدن زنگ مهر در 6 هزار واحد آموزشی
غلامرضا محمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، 523 هزار دانش‌آموز سیستان و بلوچستان نخستین روز از آغازسال تحصیلی جدید را جشن گرفتند.
وی افزود: نمایشگاه کلاس‌های تازه تأسیس همچون کلاس طراحی، نقاشی و بهداشت در مراسم محوری به صدا در آمدن زنگ مهر در مجتمع ورزشی شهید بهشتی دایر شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حال حاضر 300 کلاس درس هوشمند در سیستان و بلوچستان فعال است که در سال تحصیلی جدید به تعداد آنها افزوده می‌شود.
قاسمی ادامه داد: افزایش سرعت در یادگیری، مجهز بودن به قلم نوری به جای گچ و ماژیک، آموزش تئوری و علمی و دسترسی آسان به اطلاعات روز از ویژگی‌های کلاس‌های هوشمند است.
وی افزود: در حال حاضرکلاس‌های هوشمند در برخی مدارس مقطع ابتدایی فعال است.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان عنوان داشت: آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی جدید، 184 مجتمع آموزشی و پژوهشی شهری راه‌اندازی می‌کند.
قاسمی گفت: افتتاح 76 پروژه اداره کل نوسازی مدارس و ساماندهی ساعات هفتگی مدارس از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است.
وی به اجرای طرح همگام با قرآن در سال تحصیلی جدید در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: طرح همگام با قرآن در هزار و 304 مدرسه دولتی و غیر دولتی در مقطع راهنمایی اجرایی می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: افزایش صددرصدی مدارس قرآن از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول