اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

سربازی در نظام اسلامی بسیار ارزشمند است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمنان گفت: مدال سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نشان بسیار والایی بوده چراکه همراه با معنویات است.

سربازی در نظام اسلامی بسیار ارزشمند است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در دیدار با سربازان ستاد سپاه استان سمنان که به مناسبت روز سرباز انجام شد، بیان داشت: سربازان باید قدر لحظات نورانی سربازی را بدانند.
وی افزود: شما جوانی خود را صرف خدمت به جمهوری اسلامی می‌کنید و باید قدر این لحظات نورانی را بدانید.
امام جمعه سمنان ادامه داد: وحدت، بصیرت و پیروی از ولایت فقیه را سرلوحه‌ کار خود قرار دهید چراکه با داشتن این سه معیار هیچ‏گاه دشمنان بر شما پیروز نخواهند شد.
همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز سوم مهر ماه، روز سربازی و حماسه‌ دفاع مقدس مراسمی در حسینیه ثارالله سپاه استان سمنان برگزار شد.
در این مراسم که با حضور تمام‌ سربازان شاغل در ستاد سپاه استان برگزار شد، عبدالرحیم فریدون جانشین سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس، سربازی برای نظام جمهوری اسلامی را افتخاری حقیقی دانست و گفت: دوران سربازی دوران کسب تجربه برای جوانان است و همه باید قدردان این دوران باشند.
وی با اشاره به رشادت‌های سربازان در دوران دفاع مقدس افزود: بسیاری از جوانان سرباز به صورت داوطلب خواستار حضور در خط مقدم بودند و گروهان‌ سربازان چون همه جوان و با انگیزه بودند، بسیار شجاعانه در مقابل دشمن ایستادگی می‌کردند.
در این مراسم پدر شهید رضا مقصودیان از سربازان شهید دفاع مقدس، دقایقی به ذکر خاطره از این شهید پرداخت.
در ادامه سربازان سپاه استان با حضور در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان با آرمان‌های شهیدان تجدید پیمان کردند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول