اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح:

کاهش مدت خدمت سربازی افراد متأهل صرفاً یک پیشنهاد است

خبرگزاری فارس: جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: خبر کاهش مدت خدمت سربازی پسرانی که ازدواج میکنند، صرفاً یک پیشنهاد است و هنوز قطعی نشده است.

کاهش مدت خدمت سربازی افراد متأهل صرفاً یک پیشنهاد است
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار موسی کمالی در واکنش به خبر معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها که از ارائه طرحی به دولت برای کاهش زمان خدمت وظیفه دانشجویان پسر که ازدواج می‌کنند، گفت: خبر کاهش مدت خدمت سربازی دانشجویان پسر که ازدواج می‌کنند، صرفاً یک پیشنهاد است و با توجه به تعداد موالید ذکور سال‌های 70 تا80 که در ده سال آینده به خدمت اعزام می‌شوند، هیچ برنامه‌ای برای کاهش مدت خدمت سربازی یا معافیت گروه جدیدی از مشمولان وجود ندارد.

وی ادامه داد: برابر مقررات موجود کارکنان وظیفه متاهل در صورت امکان در استان محل سکونت همسرانشان به کارگیری می‌شوند، لذا تمامی مشمولان وظیفه باید در قالب مقررات موجود تکلیف خدمت وظیفه خود را روشن کنند.

کمالی از مسئولان، اشخاص و سازمان‌ها تقاضا کرد با توجه به نقش خدمت وظیفه عمومی در آمادگی دفاعی نیروهای مسلح و اهمیت و حساسیت خبرهای مربوط به آن برای خانواده‌ها و جوانان از رسانه‌ای کردن پیشنهاداتی که به خدمت سربازی ارتباط دارد خودداری کرده و هرگونه پیشنهاد را صرفا برای بررسی به ستادکل نیروهای مسلح ارسال کنند.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول