اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد:

سربازی همیشه آماده در دفاع از ولایت باشیم

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دفاع از ولایت فقیه، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی وظیفه همگانی است و همه باید در دفاع از این ارزش‌ها سربازی همیشه آماده باشند.

سربازی همیشه آماده در دفاع از ولایت باشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدمحمد حسینی در ادامه سفر یک روزه خود به استان مرکزی در جمع مردم شهر آستانه اظهار داشت: دشمنان در جنگ نرم ضربه زدن به ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی را نشانه گرفته‌اند که می‌طلبد در دفاع از این ارزش‌ها همیشه آماده و جان برکف بود.
وی تصریح کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف پلید خود در ایران اسلامی با تمام توان و تجهیزات به میدان آمده و از کوچک‌ترین نقطه ضعفی بیشترین استفاده را می‌برند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به الگوی دیگر کشورها در مقابله با ظلم و ستم استکبار تبدیل شده است، ادامه داد: انقلاب اسلامی به نماد ظلم‌ستیزی در جهان تبدیل شده و ملت‌ها برای موفقیت در مقابل استکبار، ایران اسلامی را الگو و سرمشق خود قرار داده‌اند.
حسینی با اشاره به اینکه جنبش‌های مردمی به قلب اروپا هم رسیده، گفت: در حال حاضر امید تمام کشورهای مسلمان جهان به ایران اسلامی است و افزایش اقتدار ایران در جهان امید رهایی از استبداد و نظام سلطه را در ملت‌ها به دنبال دارد.
وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ غنی اسلامی در جهان بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی نشات گرفته بر اساس آرمان‌های اسلامی بوده و باید با حرکت در مسیر فرهنگ نبوی ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی را در جهان تضمین و از ارزش‌های الهی و آرمان‌های اسلامی دفاع کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: غلبه بر فرهنگ غربی و جهانی کردن فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) نیازمند همت و تلاش مضاعف است که همه در این زمینه سهم به سزایی دارند.
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد و بیان داشت: امام علی(ع) الگو و سرمشق خوبی برای تمام مدیران جامعه اسلامی است که باید مدیران ما به این امام عزیز اقتدا کنند.
وی بیان داشت: همانطور که امام علی(ع) فرمودند؛ مدیریت و مسئولیت در جامعه اسلامی یک لقمه چرب و نرم نیست بلکه یک امانت است که باید به خوبی امانت‌داری کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: شایسته نیست مسئولان در امر خدمت‌رسانی به مردم، امور را به فردا موکول کنند، مدیران نباید به امید آینده باشند چرا که آینده کارهای مخصوص به آینده را دارد که باید به انجام آنها پرداخت.
 انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول