اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

اولیا همکاری بیشتری با مدارس داشته باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تبریک فرا رسیدن ماه مدرسه گفت: برای داشتن مدارسی بانشاط و پویا در این استان نیازمند مشارکت و همراهی بشتر اولیا با مدارس هستیم.

اولیا همکاری بیشتری با مدارس داشته باشند
پرویز طاهری پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین بازگشایی مدارس یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دانش‌آموزان یک مدرسه فرزندان این مرز و بوم هستند و تقویت و آماده کردن بستر مناسب تعلیم و تربیت برای آنان متضمن ساختن ایرانی آباد و مقتدر خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: بدون شک والدین این دانش‌آموزان بیش از هر کس دیگری دلسوز فرزندان خود هستند که لازم است در این راه با هر توانی مدارس را در بهبود خدمات تعلیم و تربیت یاری کنند.
وی بیان داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد 152 هزار دانش‌آموز وجود دارد که امروز همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی خود را آغاز کردند.
طاهری ادامه داد: 57 هزار دانش‌آموز در دوره ابتدایی، 35 هزار دانش‌آموز در دوره راهنمایی و 56 هزار دانش‌آموز نیز در مقطع متوسطه در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند که برنامه‌ریزی منسجم و موثر برای آنان نیازمند مجاهدت و مشارکت همه مسئولان، دانش‌آموزان و اولیاء آنان است.
این مسئول فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد تعداد دانش‌آموزان دختر این استان را 71 هزار نفر اعلام کرد و گفت: 81 هزار دانش‌آموز پسر نیز در مدارس این استان به تحصیل مشغول هستند.
وی، آموزش و پرورش را کانون تربیت انسان‌های سالم و توانمند دانست و تصریح کرد: اگر نظام تعلیم و تربیت در مسیر درست خود حرکت کند تردیدی نخواهد بود که جامعه و نظام با حرکت در صراط مستقیم به استقلال در همه ابعاد خواهد رسید.
طاهری، تقارن آغاز سال تحصیلی را با ایام دفاع مقدس، فرصتی برای نزدیکی دانش‌آموزان و دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت دانست و تاکید کرد: راه تعلیم و تربیت همان راه شهدا و صدیقین بوده که قرآن کریم بر آن تاکید فراوان کرده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد معلمان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش این استان 14 هزار و 519 نفر هستند.
وی یادآور شد: چهار هزار و 200 نفر دانش‌آموز عشایری در 20 مجتمع آموزشی پراکنده در مناطق عشایر نشین کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول