اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمان خبر داد:

برگزاری جشنواره کودک و دین در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی کرمان گفت: جشنواره کودک و دین با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی پایان مهر ماه جاری در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره کودک و دین در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مهد قرآنی «آوای کودکانه» که همزمان با جشن آغاز سال جدید آموزشی مهدهای کودک برگزار شد، بر ترویج آموزه‌های دینی در بین کودکان تاکید کرد.
وی اظهار داشت: باید تدبیری اتخاذ کرد تا با استفاده از علم روز و تحصیلات حوزوی مدیران و مربیان در مهدهای کودک قرآنی خروجی‌هایی با پایه قوی از اطلاعات دینی و علوم را به جامعه آینده تحویل دهید.
وی افزود: بهزیستی کرمان به منظور بالابردن سطح باورهای دینی مربیان و مدیران مهدهای کودک تاکنون نشست‌ها و همایش‌های مختلف مذهبی‌ برگزار کرده تا از این طریق سطوح مذهبی مهدهای کودک افزایش یابد. 
عباسی با بیان اینکه در سال جاری نیز برنامه‌های مختلفی مانند آموزش مباحث قرآنی‌، دینی‌، اخلاقی و تدوین محتوای دینی مهدهای کودک همراه با بسته آموزشی به صورت گسترده‌تر از سال‌های گذشته طراحی و تدوین شده است، بیان کرد: باید با همکاری و هماهنگی لازم با کارشناسان و مدیران ‌مهدهای قرآنی‌ برنامه علمی و عملیاتی برای بررسی و تحلیل خروجی این مهدها تهیه و تدوین شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 600 مهد کودک شهری و روستایی در سراسر استان و با نظارت بهزیستی در حال آموزش به 30 هزار کودک هستند، افزود: در مهر ماه سال جاری نیز 60 مهد کودک شهری و روستایی جدید فعالیت خود را در امر آموزش کودکان آغاز می‌کنند.
عباسی به برگزاری جشنوراه کودک و دین با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی در پایان مهر ماه جاری خبر داد و بیان داشت: تاکنون 400 اثر در قالب شعر‌، داستان‌، انیمیشن‌ و نرم‌افزار به دبیر‌خانه جشنواره رسیده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول