اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

حفظ امنیت نیاز به مشارکت دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان قم کسب و حفظ امنیت را امری مشارکتی بین مردم، پلیس و حاکمیت دانست.

حفظ امنیت نیاز به مشارکت دارد
مهدی توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، حفظ و کسب امنیت را از جمله امور مشارکتی بین مردم و مسئولان دانست و اظهار کرد: حفظ امنیت امری مشارکتی است که بین مردم، پلیس و حاکمیت واقع می‌شود.
وی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی از 13 مهر ماه‌ بیان کرد: «سهم من در امنیت و آرامش است» شعار امسال نیروی انتظامی است که با سه قشر پلیس، مردم و حاکمیت ارتباط دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه امنیت یک فرآیند مشترک بوده که نیاز به مشارکت دارد، افزود: نقش اصلی ایجاد و حفظ امنیت، با خود مردم است اما نمی‌توان منکر نقش حاکمیت در سیاست‌گذاری‌ها شد.
وی در ادامه افزود: حاکمیت با سیاست‌گذاری‌های خود و پلیس با رفتار در بخش‌های مختلف اجرایی و نظارتی، توانسته‌اند تا حدودی به حفظ امنیت کمک کنند، اما نقش اصلی همچنان با خود مردم است.
توکلی در ادامه پلیس را از جمله فعالان عرصه امنیت کشور معرفی ‌و بیان کرد: پلیس از جمله نهادهایی است که هم در زمان دفاع مقدس و هم در حال حاضر وظیفه پاسداری از امنیت کشور را برعهده دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم پلیس را مدافع امنیت کشور دانست و گفت: پلیس در جبهه جنگ نخستین شهدا را تقدیم اسلام کرده است.
وی در ادامه با اشاره به شهادت مرزبانان پلیس در آغازین روزهای جنگ تحمیلی، افزود: نیروی انتظامی به واسطه حضور در دفاع مقدس و تقدیم نخستین شهدای جنگ تحمیلی به اسلام، جایگاه ویژه‌ای در نیروهای مسلح کشور دارد.
توکلی با اشاره به حضور در هفته دفاع مقدس‌ افزود: برنامه‌های ویژه‌ای در این هفته خواهیم داشت و تلاش خود را در برگزاری باشکوه این هفته خواهیم کرد.
وی اقداماتی از جمله رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور ماه، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های شهدا، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، حضور در نمایشگاه هفته دفاع مقدس، حضور در گلزار شهدا و غبارروبی مزار شهدا را از جمله برنامه‌های این نیروی انتظامی برای هفته دفاع مقدس معرفی کرد.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: اکنون نیروی انتظامی همانند روزهای دفاع مقدس توانایی از جان گذشتگی و فداکاری برای حفظ امنیت کشور را دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول