اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی خبر داد:

«سهم من در امنیت و آرامش» شعار هفته نیروی انتظامی

خبرگزاری فارس: جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه 13 مهر ماه آغاز هفته گرامیداشت ناجاست، اظهار داشت: «سهم من در امنیت و آرامش» به عنوان شعار این هفته نام گذاری شده است.

«سهم من در امنیت و آرامش» شعار هفته نیروی انتظامی
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمود تشکری افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتمنی است که پلیس تلاش یک ساله خود را به معرض نمایش عمومی گذاشته و قشرهای مختلف را با برنامه‌ها و اقدامات، توانمندی‌ها و مأموریت‌های خود آشنا سازد.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی از سازمان‌های منحصر به فردی است که به واسطه گستردگی جغرافیای مأموریتی، تنوع مأموریت‌ها، تنوع خدمت گیرندگان و غیره ارتباط بسیار تنگاتنگی با عموم مردم دارد.

رئیس ستاد برگزاری هفته گرامیداشت نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس در سه حوزه وسیع و مورد توجه با مردم تعامل دارد، خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل با مردم، تعامل پلیس با نهادهای اجتماعی و در نهایت تعامل با بخش حاکمیت از جمله مهمترین حوزه های ارتباطی پلیس به شمار می‌رود.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در ادامه با بیان اینکه هفته گرامیداشت ناجا از سیزدهم مهر امسال آغاز می‌شود، اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی است که پلیس در این سه حوزه یک فضای تعامل و هم اندیشی ایجاد کند.

تشکری با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در طول سال نیز با سازمان‌ها و نهادهای مختلف ارتباط و تعامل سازنده دارد، خاطرنشان کرد: ما در نیروی انتظامی اعتقاد داریم که امنیت تولید جمعی است و با همکاری دیگر دستگاه‌ها در جامعه محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه « سهم من در امنیت و آرامش» به عنوان شعار هفته نیروی انتظامی انتخاب شده است، تصریح کرد: تمامی افراد جامعه در تولید، ارتقا و حفظ امنیت سهم دارند که پلیس به این مهم توجه ویژه‌ای دارد.

رئیس ستاد برگزاری هفته گرامیداشت نیروی انتظامی اضافه کرد: بدون مشارکت مردم و حمایت حاکمیت، پلیس هر چه قدر مجهز و قدرتمند باشد نمی‌تواند به وظیفه خود عمل کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه ارتباط پلیس با حاکمیت و مردم یک ارتباط دو سویه است، خاطرنشان کرد: اگر مردم انتظار تأمین امنیت مطلوب دارند در مقابل این خواسته تکالیفی هم دارند.

تشکری اضافه کرد: وقتی قانون در جامعه جاری می‌شود رعایت قوانین و مقررات از تکالیف مردم است و تا زمانی که مردم و حاکمیت در مسیر برقراری امنیت مشارکت نکنند پلیس به تنهایی نمی‌تواند وظایف خود را در سطح مطلوب به اجرا گذارد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول