اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نواختن زنگ مدرسه؛

پدر یک شهید محصلان چالوسی را روانه کلاس کرد

خبرگزاری فارس: زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در چالوس امروز با حضور مسئولان این شهرستان توسط پدر یک شهید به صدا درآمد.

پدر یک شهید محصلان چالوسی را روانه کلاس کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، در این مراسم که در دبیرستان دخترانه شاهد شهرک شهید رجایی چالوس با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان چالوس برگزار شد، حجت‌الاسلام محمد مهدی راشدی نوری امام جمعه چالوس با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان، معلمان و مدیران شهرستان، آن را بهار شکوفایی علم و ادب عنوان کرد.
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و همزمانی آن با آغاز سال تحصیلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی از این دوران به عنوان دورانی برای جبران فداکاری‌های رزمندگان اسلام یاد کرد و اظهار داشت: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس از خودگذشتگی‌های بسیاری کردند تا امروز ایران اسلامی به برکت آن خون‌های ریخته شده عزتمند شود.
راشدی نوری ادامه داد: امروز بر شما دانش‌آموزان وظیفه است که در قبال آن همه فداکاری با آموختن و تلاش در راستای علم و آگاهی جایگاه کشور را در دنیا ارتقا بخشیده و نیاز ایران را از دیگر کشورها کم کنید.
وی خاطرنشان کرد: جایگاه علم و دانش در قرآن کریم بسیار بالا عنوان شده و خداوند پیامبران را با بزرگ‌ترین رسالت آنان که همان آگاهی بخش به مردم بوده، مبعوث کرده است.
در ادامه زنگ سال تحصیلی 91 - 90 شهرستان چالوس به دست پدر یک شهید نواخته شد.
انتهای پیام/ن30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول