اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کردکوی:

وحدت ایرانیان الگوی جهانیان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کردکوی گفت: امروز وحدت، یکپارچگی و موفقیت‌های ملت ایران برای جهانیان الگو شده است.

وحدت ایرانیان الگوی جهانیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام موسی شاعری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کردکوی اظهار داشت: احمدی‌نژاد مجمع عمومی سازمان ملل آمریکا بار دیگر با افشا ماهیت کشورهای زورگو خصوصا آمریکا در جنایات بشر مواضع نظام را به خوبی بیان داشته است.
وی تصریح کرد: اینکه در جریان سخنرانی رئیس جمهور کشور، رئیس جمهور آمریکا و روسای برخی کشورهای غربی سالن جلسه را ترک می‌کنند نشان از ضعف آنها در شنیدن سخنان منطقی است.
امام جمعه کردکوی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این هفته را هفته‌ای بسیار مقدس توصیف کرد و گفت: مردم هرگز حماسه دلاورمردان هشت سال دوران دفاع مقدس را فراموش نکرده و نمی‌کنند.
حجت‌الاسلام شاعری افزود: جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با دنیای استکبار شرق و غرب در حال نبرد بود و پیروزی در دفاع مقدس، پیروزی بر دنیای استکباری بود.
وی ادامه داد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس قدرت و اقتدار خود را به جهانیان ثابت کرد و امروز پیشرفت‌های عملی در عرصه‌های مختلف علوم روز و دستیابی به فناوری‌های ماهواره به دست فرزندان قهرمان این ملت حاصل تجارب گرانبهایی است که از آن دوران کسب شده است.
امام جمعه کردکوی گفت: صدام با حمایت شرق و غرب به ایران حمله کرد اما فرزندان این ملت او و حامیانش را با اقتدار شکست دادند.
حجت‌الاسلام شاعری افزود: امروز وحدت، یکپارچگی و موفقیت‌های ملت ایران برای جهانیان الگو شده و بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه ایجاد شده با تاسی از این ملت به مبارزه با استکبار جهانی به پا خاسته‌اند.
وی در ادامه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید اشاره کرد و از مردم خواست با توجه به به برگزاری جشن عاطفه‌ها با کمک‌های خیرخواهانه خود همچون گذشته به یاری نیازمندان بشتابند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول