اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بحرین عصر پنجشنبه شاهد تظاهرات گسترده "وحدت ملی" خواهد بود

خبرگزاری فارس: بزرگترین حزب معارض رژیم آل‌خلیفه از تمامی مردم بحرین دعوت کرد که عصر پنجشنبه در تظاهرات وحدت ملی با عنوان "اراده ملت" مشارکت کنند.

بحرین عصر پنجشنبه شاهد تظاهرات گسترده "وحدت ملی" خواهد بود
به گزارش فارس، جمعیت الوفاق،‌از تمامی مردم بحرین دعوت کرد که عصر پنجشنبه، ساعت 4 در شهر توبلی در تظاهرات وحدت ملی با عنوان "اراده ملت" مشارکت کنند.
 
قرار بود که این تظاهرات جمعه هفته پیش برگزار شود اما این تظاهرات به دلیل برگزاری مراسم گسترده تشییع یکی از شهدای انقلاب بحرین، به روز پنجشنبه این هفته موکول شد.
 
چند روز پیش و در پی تشییع پیکر جعفر حسن یوسف یکی از شهدای انقلاب بحرین، موجی جدید از درگیری میان نیروهای پلیس و امنیتی بحرین با معترضان آغاز شد.
 
روز جمعه نیز در پی تشییع جنازه سید جواد احمد که گفته می‌شود بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور نیروهای پلیس جان داده بود، تشییع کنندگان به علت دخالت نیروهای امنیتی با آنان درگیر شدند اما مقامات بحرینی قتل سید جواد به دلیل گاز اشک‌آور را رد کردند.
 
کمیته موسوم به کمیته مستقل تحقیق درباره نقض حقوق بشر در بحرین اعلام کرده است که تاکنون و از 14 فوریه گذشته 33 نفر کشته شده‌اند.
 انتهای پیام/.
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول