اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه قائم:

حلقه صالحین خاک‌ریز مقابله با جنگ‌نرم است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:حلقه صالحین خاک‌ریز نخست مقابله با جنگ نرم است.

حلقه صالحین خاک‌ریز مقابله با جنگ‌نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مرتضی احمدیان ظهر امروز در همایش اردویی شجره طیبه صالحین که در اردوگاه قدس چشمه علی دامغان برگزار شد، به تشکیل 2 هزار و 500 حلقه صالحین در استان سمنان اشاره کرد.
وی اظهار داشت: تأثیرگذارترین حکومت بعد از پیامبر اکرم (ص)، جمهوری اسلامی ایران است و انقلاب اسلامی و تداوم آن بر اصول خود تاکنون باعث بیداری اسلامی در نقاط دیگر جهان شده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه نخستین موضوعی که مقام معظم رهبری عنوان کردند موضوع تهدید نرم، تهاجم فرهنگی یا شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم بوده است، افزود: هدف دشمن فاصله گرفتن از اعتقادات و باورهای دینی و اسلامی است و ما باید ارزش‌های اسلامی را در حلقه‌های صالحین ایجاد کنیم و به‏کار بگیریم.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه ما باید از مسائل خشک اخلاقی بپرهیزیم و در بین جوانان و نوجوانان خلاقیت و ابتکار را شکوفا کنیم، افزود: حلقه صالحین خاک‌ریز نخست مقابله با جنگ نرم است.
احمدیان افزود: تشکیل حلقه صالحین یکی از مباحث مهم و اساسی سپاه است که باید درست پیاده‏سازی شده و آموزش داده شود تا دچار مشکل نشویم.
محمدحسین مرتضوی، فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز در این همایش با اشاره به تهدیدات دشمن در زمینه فرهنگی گفت: در حال حاضر ما در حال مبارزه با جنگ فرهنگی دشمن هستیم.
وی خطاب به حاضران بیان کرد: از شما نوجوانان و جوانان انتظار می‌رود که پوشش اسلامی و حجاب خود را حفظ کنید و در عین بهره‏گیری از اینترنت، متأثر از تهاجم سازماندهی شده آن و ماهواره‏ها نشوید چرا که دشمن در نهایت به دنبال انحراف جوانان از اهداف والای انسانی است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول