اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویشگاهی پس از پیوستن به شهرداری بندرعباس:

پیروزی برابر صنعت برق موجب افزایش انگیزه بازیکنان شد

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان که در این فصل به عنوان مربی و بازیکن به تیم شهرداری بندرعباس پیوسته است، پیروزی برابر صنعت برق هرمزگان را عامل بالا رفتن انگیزه در تیم شهرداری بندرعباس دانست.

پیروزی برابر صنعت برق موجب افزایش انگیزه بازیکنان شد
جاسم ویشگاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در بندرعباس در خصوص رقابت‌های هفته سوم و چهارم سوپر لیگ کاراته اظهار داشت: تیم شهرداری توانست بهترین نتایج را در این مسابقات به دست آورد و نشان دهیم در نخستین سال حضورمان نماینده شایسته‌ای برای استان هرمزگان خواهیم بود و شکست برابر نماینده اصفهان هیچ چیز از شایستگی بازیکنان جوان و پرانگیزه تیم شهرداری نمی‌کاهد.
وی اضافه کرد: هر هفته رقابت‌ها سخت‌تر و مبارزات نزدیکتر خواهد بود که با درک این موضوع باید آمادگی بازیکنان بالاتر رفته و تمرینات به صورت فشرده‌تر پیگیری شود.
قهرمان بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو همچنین با اشاره به جدال حساس شهرآورد هرمزگان خاطرنشان کرد: از قبل تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی عزم خود را برای شکست تیم صنعت برق هرمزگان جزم کرده بودند که خوشبختانه توانستیم در یک دیدار نزدیک بر این تیم باسابقه غلبه کرده و به هدف خود دست یابیم.
ویشگاهی حفظ تیم شهرداری در سوپر لیگ و قرار گرفتن در رده‌های میانی را مهم‌ترین هدف این تیم در فصل جاری عنوان کرد و افزود: امیدوارم در هفته‌های آتی با رسیدن به شرایط آرمانی بتوانم برای تیم شهرداری بندرعباس پا بزنم.
وی در پایان در خصوص پیوستنش به تیم الوصل امارات گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نشده و مذاکرات همچنان ادامه دارد و در آینده همه چیز مشخص خواهد شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول