اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان قزوین اعلام کرد:

آمار بزهکاری در قزوین از دیگر استان‌ها پایین‌تر است

خبرگزاری فارس: دادستان قزوین گفت: استان قزوین با حضور بیش از 100 هزار دانشجو در مقایسه با استان‌های دیگر از آمار پرونده‌های بزهکاری کمتری برخوردار است.

آمار بزهکاری در قزوین از دیگر استان‌ها پایین‌تر است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در بازدید از دانشگاه آزاد قزوین بیان کرد: بنده اولین بار نیست که به این دانشگاه آمده‌ام و از قبل با موفقیت‌ها و پیشرفت‌های دانشگاه آزاد قزوین آشنا بوده‌ام.
وی ادامه داد: با مشاهده افتتاح مراکز رشد واحدهای فن‌آور و پروژه‌های جدید این دانشگاه باید اذعان داشت که دانشگاه آزاد قزوین نسبت به گذشته از یک رشد قابل توجهی برخوردار بوده که این امر مرهون مدیریت و تلاش کارکنان و استادان این دانشگاه است.
دادستان قزوین اضافه کرد: الحمدالله دانشگاه آزاد قزوین در همه زمینه‌ها و عرصه‌های علمی و پژوهشی موفقیت‌های بسیاری به دست آورده و با شتاب در این مسیر گام بر می‌دارد.
وی در ادامه به نقش توسعه و گسترش علم و دانش در کاهش آمار جرم و بزهکاری در جامعه اشاره و تصریح کرد: تجربه به ما نشان داده که محله و شهرهایی که از نظر تحصیلات در سطح بالاتری باشند، آمار جرم و بزهکاریشان نسبت به مناطق کم یا بی‌سواد، کمتر است.
صادقی نیارکی تأکید کرد: از نظر تجربی و تئوریک نیز این مسئله ثابت شده که علم و دانش عامل بازدارنده برای گرایش به سوی بزهکاری است و قطع یقین علم و دانش در کاهش وقوع جرائم و بزهکاری نقش بسزایی دارد.
وی با اشاره به تحصیل بیش از 100هزار دانشجو در استان قزوین افزود : استان قزوین به دلیل حضور بیش از 100هزار دانشجو و وجود مراکز علمی هم چون دانشگاه آزاد قزوین در مقایسه با استان‌های دیگری که دانشجوی کمتری نسبت به این استان دارند؛ از آمار بزهکاری کمتری برخوردار است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول