اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری آذربایجان غربی اعلام کرد:

هزینه 5 میلیارد ریالی نگهداری ماشین‌آلات آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری آذربایجان غربی گفت: برای نگهداری ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین اداره کل راه و ترابری آذربایجان غربی سالانه 5 میلیارد ریال هزینه می‌شود.

هزینه 5 میلیارد ریالی نگهداری ماشین‌آلات آذربایجان غربی
علیرضا رحمان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این میزان برای نگهداری 400 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین اداره کل راه و ترابری آذربایجان غربی هزینه می‌شود.
وی با بیان اینکه افزایش طول عمر این ماشین‌آلات نیز مورد توجه مسئولان این اداره قرار دارد، تصریح کرد: برای افزایش طول عمر ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین اداره کل راه و ترابری نیز سالانه بیش از 4 میلیارد ریال هزینه می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه این اداره کل در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه در خط مقدم اقدامات قرار دارد، افزود: این اقدام در راستای وجود ماشین‌آلات موجود این اداره در زمان وقوع حوادث است.
رحمانزاده با بیان اینکه متوسط عمر مفید ماشین‌آلات این اداره 23 سال است، بیان کرد: در دو سال گذشته 25 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین به ناوگان اداره کل راه و ترابری افزوده شد.
وی اعلام کرد: این اداره در سال‌های گذشته 276 دستگاه از ماشین‌آلاتی که در زمان جنگ از آنها استفاده شده بود را بازسازی کرده و به کار گیرد.
این مسئول با تاکید بر همکاری هر چه بیشتر ستاد مدیریت بحران استان در این زمینه، گفت: حمایت‌های مالی ستاد مدیریت بحران برای نگهداری این دستگاه‌ها در چند سال گذشته محقق نشده است.
مدیرکل راه و ترابری آذربایجان غربی به خرید دستگاه‌های مورد نیاز این ستاد تاکید کرد و گفت: لازم است تا ستاد مدیریت بحران نسبت به خرید و در اختیار گذاشتن ماشین‌آلاتی که در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه نیاز زیادی به آنهاست اقدام کند تا در زمان وقوع چنین حوادثی به خوبی از عهده مسئولیت خود برآییم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول