اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد:

برگزاری نشست هم‌اندیشی خلیج فارس با حضور وزرا‌

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری اجلاس هم‌اندیشی خلیج فارس در ۲۷ مهر ماه با حضور وزرای خارجه و کشور در بندرعباس خبر داد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی خلیج فارس با حضور وزرا‌
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از دفتر مردمی محمد آشوری، وی در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها، از برگزاری اجلاس هم‌اندیشی خلیج فارس در ۲۷ مهر ماه خبر داد و اظهار کرد: این مراسم از سوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بندرعباس برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: علی‌اکبر صالحی، وزیر امور خارجه و محمدمصطفی نجار، وزیر کشور نیز در این نشست هم‌‌اندیشی حضور می‌یابند، ضمن آنکه مسئولانی از وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران نیز در اجلاس یاد شده شرکت می‌کنند.
نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس افزود: در بخش‌های جنبی این اجلاس، اساتید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و صاحبنظران سیاسی و دفاعی به بحث و تبادل نظر در حوزه دانش راهبردی می‌پردازند و حاصل همایش نیز در قالب مجموعه مدون برای بهره‌گیری در تصمیم‌گیری‌های کلان مورد جمع‌بندی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول