اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جدید؛

152 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی علم‌آموزی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال تحصیلی جدید و از روز سوم مهرماه 152 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در مدارس این استان علم‌آموزی می‌کنند.

152 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی علم‌آموزی می‌کنند
پرویز طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به همه پویندگان راه علم و دانش و ادب اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان ما باید در زندگی خود و در راه کسب علم و دانش آن حضرت را الگوی جاودانه خود قرار دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که توسعه این استان تنها با تکیه بر آموزش و پرورشی پویا و تربیت نسل جوانی آگاه و بابصیرت امکان‌پذیر است، بیان داشت: خدمتگزاران این مردم در آموزش و پرورش نهایت سعی و تلاش خود را به کار خواهند گرفت و در راه تربیت جوانان و نوجوانان این استان همه توان خود را به کار خواهند بست.
طاهری تقارن هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت را پیام‌آور مسئولیتی بس خطیر دانست و عنوان کرد: این رسالت سنگین بر دوش آحاد فرهنگیان، فرهیختگان و اولیاء عزیز است.
وی گفت: رسالت عظیم دستگاه آموزش و پرورش همانا فراهم سازی بستر و زمینه شکوفایی استعدادهای فطری و تحکیم هویت دینی و ملی دانش‌آموزان است.
این مسئول عالی نظام تعلیم و تربیت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در این راستا باید تلاش مستمر و هدایت شده‌ای بر اساس نقشه راه و سند راهبردی نظام تربیت رسمی و عمومی جمهوری اسلامی صورت پذیرد تا نتیجه آن تربیت نسلی فرهیخته و عالم و متخلق به اخلاق الهی، فعال، بانشاط، مسئولیت‌پذیر، ایثارگر، رضایت‌مند و برخوردار از وجدان کاری و انضباط اجتماعی و متعهد به انقلاب و اسلام باشد.
طاهری خاطرنشان کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با استعانت از خداوند بزرگ و آموزه‌های وحیانی و با همکاری همه کارشناسان، مدیران، معاونین و روسای ادارات و یکایک معلمان و دبیران و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در این راستا به وظایف قانونی و اخلاقی خود با قوت و قدرت عمل خواهد کرد.
این مسئول عالی آموزش و پرورش در کهگیلویه و بویراحمد از علم‌آموزی 152 هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در سال جاری خبر داد و اذعان داشت: معلمان و مدیران و مربیان همراه با دانش‌آموزان باید نهایت سعی و تلاش خود را برای ابتکار، نوآوری و خلاقیت‌ها به کار گیرند تا زمینه پویایی لازم در عرصه علم و دانش این استان برای رسیدن به توسعه پایدار فراهم شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول